بازدید 3320
۱
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تابناک اقتصادی مطرح کرد

فضای روانی عامل سقوط بازار/ تداوم فروش فولادی‌ها به موازات افزایش هزینه صادرات

کد خبر: ۸۵۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 01 December 2018

فضای روانی عامل سقوط بازار/ تداوم فروش فولادی‌ها به موازات افزایش هزینه صادراتتنها ساعتی پس از آغاز معاملات در تالار شیشه ای بورس تهران، شاهد عقب نشینی 4چهار هزار واحدی شاخص کل و سقوط آن به کانال 159 هزار واحدی بودیم، موضوعی که با توجه به گزارش های خوب شرکت ها در آبان ماه باعث حیرت فعالان شده و اکثرتحلیلگران افت های اخیر بورس تهران را ناشی از فضای روانی می دانند.

محمدرضا شریفی نیا در گفت و گو با خبرنگار بورس تابناک اقتصادی با بیان این مطلب که فضای روانی منجربه بروز چنین شرایطی در عقب نشینی شاخص کل شده، ادامه داد: بازار در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد و قطعا در گزارش های 9 ماهه شرکت ها، مبالغ فروش و سودآوری مناسب و تسعیر ارزی را شاهد خواهیم بود .

کارشناس بازار سرمایه افزود: نفت گرچه اکنون در کانال کاهشی قرار گرفته ولی به احتمال قوی با کاهش تولید اوپک ، قیمت ها افزایش پیدا خو اهد کرد.

شریفی نیا در خصوص وضعیت شرکت های فولادی وچگونگی فروش این شرکت ها نیز گفت: فولادی ها کالای خود را می فروشند و در گردش پول مشکلاتی خواهند داشت و هزینه های مالی ناشی از صادرات افزایش خواهد یافت.
وی در خصوص بازارهای فولد نیز گفت: در بازار داخلی علی رغم برخی ادعاها در مورد کاهش خرید و همچنین در کشورهای همسایه شرکت های فولادی در حال فروش محصول خود هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای مدیر کل محترم بانک مرکزی

محبت بفرمائید برای مبارزه ی قاطع با فساد ناشی از چاپ اسکناس و چک پول بی پشوانه، چاپ هرگونه اسکناس و چک پول را صرفاً بر اساس اصول اقتصادی، عادلانه و ضد فساد، مطلقا و انحصارا در اختیار بانک مرکزی قرار دهید !

اگر دانش و اطلاعات کشور داری، مبانی اقتصادی در پهنه کشور و شرح وظایف اصولی بانک مرکزی را نمی دانید این دانش، اطلاعات و تجربه را از مقامات امارات متحده و بحرین فرا بگیرید لااقل از عراق و افغانستان فرا بگیرید که ارزش پول ملی این دو کشور همسایه و عمقا ویران شده از جنگ طی چهل سال، وضعیت پول ملی شان از ریال مصیبت زده ایران بمراتب بهتر است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست