بازدید 14572

کرمان موتور: النترا نداریم سانتافه بگیرید

کد خبر: ۸۵۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 25 November 2018

شرکت کرمان موتور به خریداران النترا اعلام کرد که در صورتی که این خریداران از طرح پیشنهادی این شرکت برای دریافت خودروی جایگزین استقبال نکرده‌اند، می‌توانند با انصراف از خرید، وجه دریافتی خود را از شرکت پس بگیرند.

به گزارش فارس، به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت خودروسازی کرمان موتور در تحویل به موقع خودروهای النترای مونتاژی برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با عناوین کرمان موتور به بهانه تحریم از تحویل النترای مونتاژی سر باز زد و عدم تحویل خودروی کرمان موتور» خواستار پیگری دلایل تاخیر و همچنین زمان تحویل خودروهای خود از این شرکت شدند که در این ارتباط، روابط عمومی شرکت خودروسازی کرمان موتور به فارس اعلام کرد:

به دلیل مشکلاتی که به دنبال تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه کشورمان به وجود آمد، شرکت کرمان موتور موفق به راه‌اندازی خط تولید النترا نشد، بنابراین با توجه به تعهدات، این شرکت با ارائه طرح جایگزینی تصمیم گرفت تا به تعهدات خود عمل کند.

براین اساس طی بخشنامه‌ای که در اواخر خرداد ماه 97 به نمایندگی‌ها شرکت کرمان موتور اعلام شد (تصویر طرح پیشنهادی در ذیل این خبر آمده است) طرح جایگزینی اعلام شد که مورد استقبال تعداد زیادی از خریداران خودرو النترا از شرکت قرار گرفت، به طوری که اغلب خریداران با مراجعه به نمایندگی‌های مربوطه خودروی جایگزین خود را براساس پیشنهادات شرکت انتخاب و جایگزین خودرو النترا کردند.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت کرمان موتور در حال حاضر حدود 8 درصد از مشتریان اقدام به دریافت خودرو براساس طرح پیشنهادی نکرده‌اند.

روابط عمومی این شرکت خودروساز به فارس اعلام کرد، مشتریان تا حدود یک و نیم ماه پیش می‌توانستند، براساس طرح پیشنهادی شرکت نسبت به دریافت خودرو جایگزین اقدام کنند.

روابط عمومی شرکت کرمان موتور همچنین اعلام کرد: این شرکت تلاش دارد تا با ارائه یک طرح جدید رضایت آن دسته از مشتریانی که تاکنون برای دریافت خودرو جایگزین اقدام نکرده‌اند را هم به دست آورد، اما با توجه به اینکه فعلا طرح جدیدی اعلام نشده، مشتریان می‌توانند تا با انصراف از خرید، پول و سود مشارکت خود را دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر