بازدید 4193

نتایج استقلال بعد از پیشنهاد سرمربیگری به مجیدی

کد خبر: ۸۵۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 22 November 2018

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال عنوان کرد در فصل پانزدهم شانس کسب عنوان سرمربی گری این تیم را به دست آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی ، فرهاد مجیدی در تازه‌ترین مصاحبه خود که با رسانه خلیج کشور امارات انجام داد، حرف‌های جالبی به زبان آورد. مهم‌ترین بخش از صحبت‌های فرهاد، جایی بود که در خصوص پیشنهاد سرمربی استقلال سخن گفت. او در این مورد تصریح کرد: «بعد از اینکه استقلال با نتیجه ۴ بر ۲ از پرسپولیس شکست خورد در ساعات اولیه صبح مسئولان استقلال به منزل من آمدند و خواستند پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم را قبول کنم، ولی من این پیشنهاد را نپذیرفتم و قبول نکردم جانشین پرویز مظلومی سرمربی وقت تیم شوم.»

اما بد نیست بدانید استقلال بعد از آن شکست، توانست از ۴ بازی خود ۷ امتیاز کسب کند. پرویز مظلومی که متحول شده بود، ۲ بازی پیاپی مقابل فولاد خوزستان و سایپا را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما مقابل تراکتورسازی در هفته ۲۹ لیگ با شکست ۳ بر ۲ متوقف شد. در آن روز، امیر قلعه نویی هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت و در ورزشگاه آزادی توانست مظلومی را شکست دهد.

در آخرین هفته نیز، آبی‌ها در شهر قم با صبا به تساوی یک – یک رسیدند تا آخرین بیت از غزل حضور مظلومی روی نیمکت استقلال باشد. در آن فصل، استقلالی‌ها با کسب ۵۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفتند آن هم در شرایطی که استقلال خوزستان و پرسپولیس با ۵۷ امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند.
خبر نوشت: بعد از آن، مدیریت باشگاه که به مجیدی پیشنهاد داده بود، وقتی پاسخ منفی از شماره ۷ فراموش نشدنی استقلال شنید، به سراغ یک مربی جوان دیگر به نام علیرضا منصوریان رفت. کاپیتان شماره ۱۰ استقلال که او نیز چهره محبوبی به شمار می‌رفت به خصوص بعد از آن که با نفت تهران موفق شد پرسپولیس را شکست داده و از قهرمانی فصل دور کند. باقی ماجرا را نیز خودتان بهتر می‌دانید!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر