بازدید 8651
۹

زمان توزیع بسته‌های حمایتی کارمندان

کد خبر: ۸۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 22 November 2018

معاون وزیر کار اعلام کرد: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان هفته آینده پس از تعطیلات آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد میدری با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه نخستین مرحله توزیع بسته حمایتی خانواده های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر از 20 آبان آغاز شده است، افزود: این بسته ها از پنج شنبه هفته گذشته به بازنشستگان مشمول این طرح یعنی بازنشستگان کشوری، لشکری و صندوق فولاد داده شد.

وی ادامه داد: اطلاعات کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از سه میلیون تومان هم جمع آوری شده است و امیدواریم توزیع بسته ها به آن ها در هفته آینده پس از تعطیلات آغاز شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه های فوق نیستند این بسته های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند می توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می کنیم بسته های حمایتی برای خرید از فروشگاه ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته های حمایتی مرحله نخست، 9 هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله 3 تا 3 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

میدری اضافه کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹
خالص دریافتی؟
بابا همه از الطاف و صدقات دولت تدبیر و امید خبردار شدند. درج اینگونه اخبار تکراری و هر روزه کافی است!
دولت مشخص نکرده درآمد زیر 3 میلیون برای خانواده چند نفره ملاک است (2 نفره، 3نفره، ... 6 نفره؟؟)
بنده 4 فرزند دارم (خانوار 6 نفره) و حکم امسال برای بنده حدود 3 میلیون و 50 هزار تومان است.
ظاهرا این طرح شامل بنده نمی شود در حالی که خانواده 6 نفره 350 هزار تومان بسته حمایتی دریافت می کند
یعنی بنده بخاطر اینکه حقوقم 50 هزار تومان از سقف تعیین شده بیشتر است، از دریافت 350 هزار تومان محروم شده ام؟؟؟!!
همکار بنده خانواده 2 نفره هستند و دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان حقوق می گیرد. بسته به ایشان تعلق می گیرد؟؟؟
لطفا طرح ها را حساب شده تر ارائه کنید.
3 میلیون برای خانواده 6 نفره یعنی سرانه هر نفر 500 هزار تومان / حقوق 3 میلیون برای خانواده 2 نفره یعنی سرانه هر نفر یک میلیون و پانصد هزار تومان!!!
بیچاره احمدی نژاد حق مردم رو می داد به دستشون اسمش می شد گدا پروری اما الان ...
اگر کسی سه میلیون و یک هزار تومان حقوق گرفت اون هزار تومن خیلی مشکلاتش رو حل می کنه ؟ مگه قیمت ها برای همه زیاد شده یا فقط برای کسانی که زیر سه تومن حقوق می گیرند ؟
سه ميليون وصد هزار چقدر با سه ميليون تفاوت دارد وفكر اون نكرديديد شايد سابقه كارى ويا اينكه بخاطر شهريه دانشگاه يا سرباز داشتن يا مريض داشتن وغيره به اون بسته حمايتى نياز دارند اين يه تصميم عجولانه و ناعادلانه است /
یک کارمند
واقعا این شان و مقام رو برای کارمندان بدبخت تبریک باید گفت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر