بازدید 8755

ازدواج دانشجویی شامل چه کسانی می‌شود؟

کد خبر: ۸۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 21 November 2018

برای ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی فقط تا پایان دی‌ماه فرصت باقی است، اما افرادی این سؤال را دارند که ازدواج دانشجویی شامل چه کسانی می‌شود؟

به گزارش آنا، ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی در حالی در جریان است که برای ثبت‌نام فقط تا پایان دی‌ماه فرصت وجود دارد.

بر اساس اعلام رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مرحله اول بیست‌ و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی، نهـاد نمایندگی مقام معظم رهبری پذیرای ۱۵ هزار زوج دانشجو در قالب بیش از ۳۰ کاروان خواهد بود.

بر همین اساس هر کاروان از زوج‌های دانشجو سه روز در مشهد مقـدس اقامـت خواهنـد داشـت و بـر ایـن اسـاس اقامت ۹۰ هـزار نفـر در مشـهد توسـط نهـاد برنامـه‎ریزی و اجـرا خواهـد شـد.

در «همگام با همسفر تا بهشت/۱» به این سؤال پاسخ داده شد که دانشجویان برای ثبت‌نام ازدواج دانشجویی چه باید کنند؟ و برای ثبت‌نام به چه آدرسی مراجعه کنند؟

در این بخش به دو سؤال دیگر پاسخ خواهیم داد.

بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی شامل چه کسانی می‌شود؟

ملاک ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است. در مواردی كه هر دو زوج دانشجو باشند، لازم است فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌‏نام نمايد.

تاریخ عقد قابل‌قبول جهت ثبت‌نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی چیست؟

تنها زوجینی که حداقل یک‌نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۶ تا اول آذر ۱۳۹۷ داشته باشند، مجوز ثبت‌نام در سامانه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی