بازدید 2230

مذاکرات ترکیه و اتحادیه اروپا درباره انجام اصلاحات

قرار است مقامات اتحادیه اروپا و ترکیه درباره برخی از مسائل از جمله تلاش‌های آنکارا برای اجرای اصلاحات داخلی در حوزه‌های قضایی و حقوق بنیادین گفت‌وگو کنند.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 21 November 2018

قرار است مقامات اتحادیه اروپا و ترکیه درباره برخی از مسائل از جمله تلاش‌های آنکارا برای اجرای اصلاحات داخلی در حوزه‌های قضایی و حقوق بنیادین گفت‌وگو کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک مقام اروپایی در حالی که خواست نامش فاش نشود، گفت‌: ما خواستار اصلاحات به‌روز از سوی ترکیه هستیم. اتحادیه اروپا خواستار  اصلاحات بر اساس  استانداردهای شورای اروپا و این بلوک هستند. قرار است گروه اقدام اصلاحات اتحادیه اروپا نشستی با مقامات آنکارا در اواسط دسامبر داشته باشند. ما دوست داریم که ترکیه اصلاحات به‌روز ارائه کند.

 

این مقام اروپایی در نشستی با خبرنگاران اعلام کرد: اتحادیه اروپا محتاطانه از نتایج نشست گروه اقدام اصلاحات در ماه اوت استقبال کردند. قرار است فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مولود چاووش‌اوغلو، وزیرخارجه ترکیه و معاون وی فاروق کایماکچی در 22 نوامبر درباره سیاست خارجی ترکیه درباره سوریه، روند صلح خاورمیانه، بیت المقدس، غزه، لیبی و عراق و روند پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا گفت‌وگو کنند.

وزیر امور خارجه ترکیه پس از چهارمین نشست گروه اقدام اصلاحات در اواخر ماه اوت اعلام کرد که "ما می‌خواهیم در برابر تلاش‌هایمان امتیازاتی از جمله رژیم لغو روادید برای شهروندان ترکیه برای سفر به اروپا دریافت کنیم."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار