بازدید 6612
۹

تذکر درباره کمبود توالت در تهران

کد خبر: ۸۵۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 20 November 2018

عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کمبود توالت در تهران تذکر داد.

به گزارش ایسنا، محمود میرلوحی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز جهانی توالت گفت: دیروز روز جهانی توالت بوده که یکی از نیازهای اساسی دنیا است به گونه‌ای که از سال ۲۰۰۱ اجلاس جهانی در سنگاپور برگزار شد و از آن زمان تاکنون اجلاس جهانی توالت برگزار می‌شود، چرا که توالت به عنوان یک مسئله اساسی در بهداشت افراد نقش ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز بیش از ۴ میلیارد نفر از جمعیت دنیا به توالت دسترسی ندارند گفت: در تهران ۱۳۶۵ سرویس بهداشتی با ۹ هزار چشمه توالت ایجاد شده است و با اینکه کارهای زیادی انجام شده اما هنوز راه بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید از مطرح کردن موضوع توالت شرم داشته باشیم، گفت: تنها ۴ درصد توالت‌های تهران برای مادر و کودک مناسب سازی شده است و این نشان می‌دهد که هنوز راه طولانی در این زمینه داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹
توالت ویژه مناسب مادر چه توالتی باید باشد؟
ولی بقیه مملکت زیاد دارن
فقط تهران کمبود داره
همه جا تو شهر گوشه و کنار....شهرداری داده به فروشگاهها و مغازه ها
بدون اینکه فکری برای سرویس بهداشتی کنه
تفکر دلالی و بساز بفروشه همینه دیگه
یه فکری هم به حال موش های گربه نما بفرماید.
ببخشید میشه فقط آدرس یکی از این 1365 توالت رو که میفرمائید بدید؟ توالتهای مجتمع تجاری و بیمارستان و مساجد و پارکها که حساب نیست توالت های عمومی باید توی خیابون های شلوغ و مرکز شهر باشه نه اینکه وسط پارک باشه و غروب به بعد همشون تعطیل باشن
من آقای محمود میرلوحی را نمی شناسم ولی واقعاً از ایشان تشکر می کنم چرا که توالتهای عمومی به تعداد کافی و تمیز مخصوصاً در شهرهای بزرگ یکی از بدیهی ترین و اولیه ترین نیازهاست مخصوصاً برای برخی اشخاص مسن و دیابتی و کلیوی که با توجه به بعد مسافت در شهرهای بزرگ بسیار ضروری است. به خدا اگر برای مردم و نیازهای واقعی آنها کار کنید از هر قوم و قبیله ای که باشید مردم عاشقتان می شوند و دعای خیرتان می کنند.
پمپ بنزین هم کم داریم.
دلار گرون شده توالت باید کم بریم
توالت باشه و تمیز باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی