بازدید 3684
۱

واکنش معاون وزیر به رفتن گرشاسبی، ساکت و کفاشیان از فوتبال

کد خبر: ۸۵۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 20 November 2018

محمدرضا داورزنی درباره بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی از سمت مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم و دولتی هستند که بایستی طبق قانون فعالیتشان را ادامه دهند. درباره وضعیت بازنشستگی آن‌ها اعضای مجمع هر باشگاه باید تصمیم بگیرد.

 به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزیر ورزش در جواب این سوال که آیا بازنشستگی اعضای هیات رئیسه مجمع فدراسیون فوتبال از جمله ساکت و کفاشیان در شرایط فعلی بر وفاق فوتبال آن هم دو ماه پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا تاثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر پاسخ داد: خواهش می‌کنم دوستان ما در رسانه‌ها و خبرنگاران اجازه بدهند فوتبال در آرامش کارش را دنبال کند. طبیعی است که بالاترین مجمع تصمیم‌گیری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است و همه ما ملزم به رعایت قانون هستیم. هیچ کسی نمی‌تواند قانون را دور بزند. اعضای مجمع هم می‌توانند با استفاده از مواد قانونی از حقوقشان استفاده کنند چرا که هر دو قانون را مجلس تصویب کرده است. ما هم دوست داریم که همین اعضای فعلی کارشان را ادامه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک بار هم که شده اجازه بدهیم قانون اجرا شود مصوبه مجلس که از تصمیمات مجمع باشگاه پایین تر نیست یا آقای تاج از قانون که بالاتر نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل