بازدید 9163
۵

کارت سوخت به کارت‌های بانکی متصل شد

کد خبر: ۸۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 19 November 2018

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال کارت‌ سوخت به کارت‌های بانکی خبر داد.

به گزارش ایسنا محمدجواد آذری جهرمی با بیان این‌که امروز بیش از ۱۰ میلیون خودرو کارت سوخت ندارند، گفت: برای صدور این تعداد از کارت سوخت باید ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌شد، در حالی که با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیکی و با هماهنگی بین دستگاهی، آن را به کارت بانکی متصل کردیم تا به جای این‌که مردم در صف بایستند و در پلیس به علاوه ۱۰ ثبت‌نام کنند تا بعد از یک هفته کارت سوخت به دست آن‌ها برسد، بتوانند با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش و فشردن سه گزینه، کارت بانکی خود را به کارت سوخت متصل کنند.

بر اساس اطلاعات سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی با بیان این‌که شیوه اجرایی در کشور مطلوب نیست، گفت: همه دستگاه‌های حاکمیتی درون و بیرون دولت باید نوع نگاه خود را تغییر دهند و به فعالیت‌های الکترونیکی بپیوندند تا هزینه‌های اجرایی کشور را پایین بیاوریم و آن را به سمت تقویت اقشار ضعیف در جامعه سوق دهیم و مردم هم بدانند که دولت نیز در این مسیر مصمم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
مرحبا به وزیر اطلاعات، وزرای پیر و پتال که فقط جمله نمیتونم نمیتونیم سر میدن یاد بگیرن
وزیر جوان این خوبی ها رو هم داره که فکر های کپک زده و پوسیده و ژولیده و نخ نما به ذهنش نمیرسه و یک کار رو درست انجام میده
حالا اینم میشه یه کلک دیگه برای اینکه جلو قاچاق سوخت گرفته نشه نه؟
وزیر اشتباه کرده... نباید راه چاپیدن مردم را گرفت
330 میلیارررررررررد تومان. مگه طلا میخوان چاپ کنند. یا سفره ای قرار بود باز بشه. یک سوم این مبلغ رو به من بدهند. من درب منزل با هزاران لبخند و رضایت مندی مشتری کارت رو تحویلشون میدم. با گارانتی و مارانتی و گل و مل و بلبل.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی