بازدید 1923

پیشنهاد توقف عملیات نظامی برای اتمام حجت با دشمن سعودی است

عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله در خصوص پیشنهاد توقف عملیات نظامی نیروهای یمنی گفت: هدف از ارائه این پیشنهاد، اتمام حجت با دشمن سعودی است.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 19 November 2018

عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله در خصوص پیشنهاد توقف عملیات نظامی نیروهای یمنی گفت: هدف از ارائه این پیشنهاد، اتمام حجت با دشمن سعودی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن توضیحاتی را در خصوص پیشنهاد این گروه برای توقف عملیات نظامی علیه سعودی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: هدف اصلی از ارائه این پیشنهاد، اتمام حجت با دشمن سعودی است تا بدین ترتیب بهانه جویی های آن برای تداوم تجاوز علیه ملت یمن متوقف شود.

این مقام انصارالله همچنین اظهار داشت: ما در روزهای اولیه آغاز جنگ نیز حتی یک گلوله به سمت مواضع سعودی شلیک نکردیم تا شاید این اقدام به توقف تجاوز سعودی منجر شود، اکنون نیز پس از چهار سال قصد داریم به نوعی با سعودیها اتمام حجت کنیم. 

البخیتی تصریح کرد: ما ثابت کرده و می کنیم که همانطور که مردان جنگ هستیم، مردان صلح نیز هستیم. پیشنهادمان برای توقف عملیات نظامی نیز مقدمه چینی برای صلح است. اگر طرف مقابل به این پیشنهاد پاسخ ندهد، ما نیز به جنگ ادامه می دهیم. 

وی اظهار داشت: عربستان و امارات به این نتیجه رسیده اند که از جنگ در یمن نتیجه ای نخواهند گرفت؛ با این حال تداوم این جنگ، منافع اقتصادی ایالات متحده آمریکا را تأمین می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل