بازدید 5347
سوژه

لقب «پسرِکی‌روش» بیشتر متعلق به کدام ملی پوش است؟

حاج‌صفی در ۶۰بازی از ۹۰بازی حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، به میدان رفته است و رکوردی فوق العاده دارد. پس از او سیدجلال حسینی که دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود با ۵۴ بازی و کریم انصاری‌فرد با ۴۹ بازی قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 18 November 2018

سرمربی پرتغالی از مرز 90 بازی روی نیمکت تیم ملی ایران گذشت و در این مدت هشت سال بازیکنان زیادی را به تیم ملی دعوت کرد که بعضی ها مدت بسیار کوتاهی همراه تیم ملی بوده اند و برخی در تمام مدت حضور مرد پرتغالی بازیکن محبوب او محسوب می شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، لقب پسر کی‌روش، در این سال‌ها به بازیکنان زیادی رسیده است. بازیکنانی مثل خانزاده که با وجود عدم اقبال عمومی، به تیم ملی دعوت می‌شود یا مسعود شجاعی که با وجود نداشتن بیشترین بازی، فرصت بستن بازوبند کاپیتانی را پیدا کرد و در بازی‌های زیادی فیکس بود. با این حال لقب پسر کی‌روش را بیشتر از هر کسی، می‌توان به احسان حاج‌صفی داد. در دوران این مربی پرتغالی، هیچکس به اندازه حاج صفی برای تیم ملی به میدان نرفته است.

حاج‌صفی در ۶۰بازی از ۹۰بازی حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، به میدان رفته است و رکوردی فوق العاده دارد. پس از او سیدجلال حسینی که دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود با ۵۴ بازی و کریم انصاری‌فرد با ۴۹ بازی قرار دارند. سردار آزمون با زدن ۲۳ گل، بهترین گلزن کی‌روش در ایران محسوب می‌شود. سردار در رده پنجمین گلزنان برتر تاریخ تیم ملی هم هست و در جام ملت‌ها حاضر خواهد بود. بیرانوند دروازه‌بان فعلی ایران هم با ۱۴ کلین شیت، رکورددار کلین شیت سرمربی تیم ملی است. حاج‌صفی، آزمون و بیرانوند، همگی در جام ملت‌ها هستند و می‌توانند رکوردهای‌شان را بهتر کنند.

لقب «پسرِکی‌روش» بیشتر متعلق به کدام ملی پوش است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی