بازدید 5077

حمله تازه برانکو به کارلوس کی روش و دستیارش

کد خبر: ۸۵۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 18 November 2018

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری امروزش قبل از بازی با پیکان بار دیگر بخه کادرفنی تیم ملی حمله کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو در خصوص خوشحالی دستیار کی روش بابت ناکامی قرمزها در فینال آسیا اظهار داشت: پرسپولیس همیشه از تیم ملی حمایت کرده و می‌کند. هرکسی که می‌خواهد سرمربی تیم ملی باشد برای ما فرقی ندارد، ما به تیم ملی حمایت می‌دهیم نه به فرد. تا به حال کسی از من یا از بازیکنان پرسپولیس توهینی به تیم ملی شنیده است؟ اما شما موضع مربی دروازه‌بانان تیم ملی را دیدید؟ این حرکت او توهین به پرسپولیس، باشگاه و همه هواداران است.

حتما دست این مربی مثل تلسکوپ بلند می‌شده که می‌خواسته به هموطنش اشاره کند

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که مربی تیم ملی گفته بود من به هموطن خودم اشاره کرده‌ام، گفت: بله، حتماً دست او ۴-۵ متر طول داشته و مثل تلسکوپ بلند می‌شده که می‌خواسته به هموطنش اشاره کند. آنها چهره واقعی خودشان را نشان دادند.

اگر تیم امید بازیکنانش را به همه پس دهد باید مربیان به میدان بروند

برانکو در مورد اینکه فتاحی گفته بود ملی‌پوشان امید پرسپولیس به این تیم بر می‌گردند اما پیکان گفت که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس برگردند ما هم ملی پوشان خود را می‌خواهیم اظهار داشت: بله این کاملاً عادی است اگر بازیکنان امید پرسپولیس را آزاد کنند بازیکنان ملی‌پوش امید استقلال، پیکان، تراکتورسازی و سایر تیم‌ها هم باید مرخص کنند آن موقع استیلی، کرانچار و رضا چلنگر باید بازی می‌کردند، این مورد بحث لیگ و سازمان لیگ نیست بحث سرمربی است.

 از صبوری من سواستفاده می‌شود به خاطر همین به کی‌روش حق می‌دهم!

وی در مورد اینکه ظاهراً سازمان لیگ از صبوری شما سوء استفاده می‌کند و شاید شما هم باید مثل مربیان دیگر برخورد کنید، اظهارداشت: بله حق با شماست به خاطر همین به کی‌روش حق می‌دهم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی