بازدید 4342

آیا قهر ملی پوشان با هواداران، تصمیم درستی بود؟

کد خبر: ۸۵۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 17 November 2018

نباید اجازه داد میان مردم و تیم ملی فاصله ایجاد شود. این تصمیم را هرکس که گرفت، به تیم ملی ضربه زد… اگرچه استقبال اندک تماشاگران از بازی ایران – ترینیدادوتوباگو را نباید به حساب قهر مردم با تیم ملی نوشت و سرمای هوای تهران و ناشناخته بودن حریف ملی‌پوشان باعث شد پنج‌شنبه سکو‌های آزادی در آخرین بازی خانگی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها خالی بماند، اما متأسفانه بعضی‌ها که منتظرند از هر اتفاقی یک دعوا بیرون بکشند، خالی ماندن سکو‌ها را واکنش مردم به قهر ملی‌پوشان تلقی کردند و مدعی شدند، چون ملی‌پوشان در فضای مجازی با مردم قهر کردند، مردم هم برای تماشای بازی آن‌ها به ورزشگاه نرفتند!

به گزارش تابناک ورزشی، این برداشت هم درست مثل آن تصمیم غلط است… مردم هرگز با تیم ملی قهر نمی‌کنند. اگرچه متأسفانه مدتی است ملی‌گرایی رنگ باخته و اتحاد ملی در کشورمان کمرنگ شده، اما فوتبال‌دوستان هرگز با تیم ملی قهر نمی‌کنند. شاهد این ادعا، همان تماشاگران به ظاهر اندکی هستند که پنچ‌شنبه با وجود سردی هوای تهران و بی‌توجه به نام حریف تیم ملی، به ورزشگاه آزادی رفتند و ملی‌پوشان را در آخرین بازی خانگی شان قبل از جام ملت‌ها همراهی کردند… کاش ملی‌پوشان به خاطر همین مردم، تصمیم غیرمنطقی و شتاب‌زده نمی‌گرفتند و با روش دیگری به بی‌اعتنایی‌ها نسبت به تیم ملی اعتراض می‌کردند.
خبرورزشی نوشت: ملی‌پوشان حق دارند از بی‌توجه‌ای‌ها گلایه کنند، اما نباید پای مردم را وسط بکشند. این مردم همان‌ها هستند که با شادی ملی‌پوشان شاد می‌شوند و با شکست‌شان اشک می‌ریزند. همان‌ها که بعد از جام جهانی، مثل قهرمان از ملی‌پوشان استقبال کردند. اگر ملی‌پوشان حمایت این مردم را می‌خواهند، باید رویه‌شان را تغییر بدهند.
متأسفانه واکنش ملی‌پوشان، قهرشان با مردم تلقی شده است باید جلوی توسعه این برداشت اشتباه را گرفت. نباید اجازه داد میان مردم و تیم ملی فاصله ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار