بازدید 7443
۷

فروش ۱۶ هزار تومانی موز قانونی است!

کد خبر: ۸۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 16 November 2018

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی فروش موز به قیمت هر کیلو ۱۶ هزار تومان را قانونی دانست و گفت: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولاتی که (به صورت عمده) خریداری می‌کنند با ۱۵ تا ۳۵ درصد سود بر اساس فاکتور خرید به فروش برسانند.

به گزارش تسنیم، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم موز در خرده فروشی 9 تا 12 هزار تومان است اما میزان سود این محصول در خرده فرورشی کم است و بیشتر برای جوری جنس به فروش می رسد و حتی در مواردی زیر قیمت خرید فروخته می‌شود.

وی در واکنش به فروش موز 16 هزار تومانی در بازار گفت: در مواردی ممکن است این محصول تا هر کیلوکرم 16 هزار تومان نیز به فروش برسد و خرده فروشان این اجازه قانونی را دارند زیرا میزان ضایعات در میوه ها به خصوص موز زیاد است اما این محصول همانطور که اشاره شد با سود کم یا بدون سود به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولات که از بازار خریداری می‌کنند با 15 تا 35 درصد سود بر اساس فاکتور خریداری شده به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: امیداوریم که تورم و قیمت کالاهای مختلف که میوه هم شامل حال آن می‌شود در کشور کاهش یابد و قدرت خرید به مردم باز گردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
پسته ای که تو کشور خودمان تولید میشه و هیچگونه عوارض گمرکی نداره تو دروازه کازرون شیراز گذاشته بودن کیلویی 100 هزار تومان( البته پسته تازه و تر نه خشک آن) بعد موز آن سر دنیا میاد ایران کیلویی 16 هزار خیلی زیاده؟
فکری برای اقتصاد کشور بکنید اینقدر که به فکر چپاول هستید 10 درصد بفکر اقتصاد باشید
جانم موز
بعله در ایران اگر بلد باشی با دلال بازی می توانید راه صد ساله پولدار شدن در کشورهای پیشرفته را یک شبه طی کنید
نمونه اش زیاد است از این دست و ان دست کردن مواد غذایی مثل انواع میوه جات تا برنج
آفرین به شما مسئول خیلی محترم !!! من دیروز موز خریدم کیلیویی 11500. اونوقت شما می فرمایید 16000 ؟؟؟؟؟؟؟
عده زیادی از ملت اکثرا دلال از راههای دلالی و بی دردسر پول درمیارن و میبینیم که خیلی ها اصلا قبمت رو هم نمی پرسند چون زحمتی برا پول نمی کشند ولی در کشورهای غربی که پول درآوردن حساب کتاب داره و خرید و فروش ماشین و خونه حتی ضرر هم داره بنابراین هیچوقت نمی بینیم که توی مملکت مردم یکصدا بشن و چیزی رو نخرن تا ارزون بشه
البته تازه اگه متحد هم بشن مانع بزرگتر و رقیب سرسخت تری دارند به نام دولت که اوج بی انصافیش رو در حمایت از خودروسازها قبل ار تورم و ول کردن افسار اونها بعد از تورم را نشان داد
ترویج گرانی اونم در تسنیم و سایت پربازدید و طرفدار تابناک مردمی؟








طولی نخواهد کشید که پوستر موز آرزو خواهد شد.
شماهم امیدوارباش که تورم کاهش پیداکنه...مثل مسئولین مملکت که هیچ نگرانی ندارن...فقط اون مرگ برآمریکا وسنت حسنه مقاومت دربرابرجبهه کفرازیادت نره که خیلی مشکل گشان..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان