بازدید 4890

اشتباه باورنکردنی بارسلونا در نقل و انتقالات

کد خبر: ۸۵۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 15 November 2018

یکی از ایجنت های دنیای فوتبال فاش کرد که پیش از قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن، وی این پدیده فرانسوی را به بارسلونا پیشنهاد کرد اما مدیران باشگاه بارسلونا علاقه ای به جذب امباپه نشان ندادند.

به گزارش تابناک ورزشی، جوزپ ماریا مینگوئلا، در یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی در این مورد گفت: « در ۵ آگوست من امباپه را به بارسا پیشنهاد دادم اما آنها جوابی ندادند و به نظر مرتکب اشتباهی شدند که بارسلونا را تا ۱۰ سال دیگر تحت تاثیر قرار خواهد داد».

مینگوئلا یکی از دلایل اصلی تمایل امباپه برای پیوستن به بارسلونا را حضور در کنار لیونل مسی و همبازی شدن با این ستاره آرژانتینی می داند. این در حالی است که رئال مادرید هم برای خرید امباپه در همان زمان تلاش کرد اما بعد از ناکامی در رفتن به بارسلونا، امباپه تصمیم گرفت که در کشورش بماند و با پاری سن ژرمن قرارداد بست.

بارسایی ها در شرایطی از خرید امباپه سر باز زدند که در عوض در آن زمان برای خرید عثمان دمبله اقدام کردند. با این وجود، در این مدت وضعیت این بازیکن جوان فرانسوی کاملا متفاوت بوده و در شرایطی که امباپه جز بهترین بازیکنان حال حاضر جهان به شمار می رود، دمبله از زمان حضور در بارسلونا نتوانسته درخشش زیادی داشته باشد و حتی حاشیه های اخیر این بازیکن باعث شده که بحث جدایی زودهنگام او از بارسلونا هم شکل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها