بازدید 6725
۱

رسمی/قلعه‌نویی می‌تواند ازسپاهان جدا و به‌استقلال برود!

مدیر عامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که قلعه نویی قرارداد دو ساله با زرد پوشان دارد اما در سال دوم او می تواند به صورت توافقی جدا شود و این نشان می دهد که احتمال بازگشت این مربی باتجربه برای سال بعد به استقلال زیاد است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 14 November 2018

آیا احتمال بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال در شرایط کنونی وجود دارد؟

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربیان استقلالی به شمار می آید که توانسته نتایج درخشانی به دست آورد. قلعه نویی با استقلال و سپاهان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد. عملکرد ضعیف استقلال در فصل جاری لیگ برتر باعث شده تا خبرهای درباره بازگشت احتمالی قلعه نویی به این تیم به گوش برسد.

خبرهای درباره مذاکره تیم آبی پوش پایتخت با قلعه نویی به گوش می رسد و آیا اصلا این احتمال وجود دارد که این مربی باتجربه بار دیگر به استقلال برگردد؟مدیر عامل باشگاه سپاهان به این خبر واکنش نشان داد. او تاکید کرد که قلعه نویی قرارداد دو ساله با زرد پوشان دارد اما در سال دوم او می تواند به صورت توافقی جدا شود و این نشان می دهد که احتمال بازگشت این مربی باتجربه برای سال بعد به استقلال زیاد است.

هنوز نه باشگاه استقلال و نه خود قلعه نویی مذاکره برای فصل بعد را تایید نکردند اما به طور قطع سرمربی سپاهان تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و اگر قرار است که به آبی پوشان برگردد برای فصل بعد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
استقلال بدون سرمربی سربلند تره همه رو پرت کنین بیرون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل