بازدید 4705
سوژه

تاج برسردوراهی؛بماندمجرم است،برودفوتبال تعلیق است!

مهدی تاج و سایر بازنشستگان فدراسیون حالا سر دوراهی اند و در این میان نمی دانند بمانند یا بروند. البته آنها میل دارند که صندلی قدرت را حفظ کنند اما طبق قانون فعلی مجرم می شوند، اگر با استعفای خود خواسته بروند هم تقصیر تعلیق فدراسیون و حذف تیم ملی گردن آنها می افتد.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 13 November 2018

وزارت ورزش و جوانان روز گذشته اعلام کرد که بخشنامه ای را با اعلام فوریت به فدراسیون ها ابلاغ کرده است. این بخشنامه مهم درباره منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون های ورزشی و مجموعه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به این که مهلت قانونی منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون های ورزشی روز 26 آبان ماه (شنبه هفته آینده) به پایان می رسد وزارت ورزش با ابلاغ این نامه به نوعی توپ را به زمین فدراسیون های ورزشی انداخته است اما مشخص نیست که آیا چنین نامه ای به فدراسیون فوتبال هم زده شده است یا نه؟!

براساس این بخشنامه، فدراسیون‌ها ملزم هستند هر چه سریعتر اسامی بازنشسته‌های خود را اعلام کنند اما تا امروز هنوز اکثر این فدراسیون ها به این نامه جواب رسمی نداده اند. موضوع قابل توجه این است که از روز شنبه فعالیت بازنشسته ها در فدراسیون ها و وزارت ورزش غیرقانونی است و جرم محسوب خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شرایط فدراسیون فوتبال چگونه است؟

مهدی تاج و بازنشستگان فدراسیون حالا سر دوراهی اند و در این میان نمی دانند بمانند یا بروند. البته آنها میل دارند که صندلی قدرت را حفظ کنند اما طبق قانون فعلی مجرم می شوند، اگر با استعفای خود خواسته بروند هم تقصیر تعلیق فدراسیون و حذف تیم ملی گردن آنها می افتد.

تاج برسردوراهی؛بماندمجرم است،برودفوتبال تعلیق است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها