بازدید 2301
در دیدار با معترضان مسکن مهر پردیس

وزیر راه و شهرسازی: بابت مشکلات مسکن مهر پوزش می خواهم

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نمایندگان پروژه های مسکن مهر پردیس به سبب مشکلات کنونی عذرخواهی و بر اتمام این طرح ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 13 November 2018

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نمایندگان پروژه های مسکن مهر پردیس به سبب مشکلات کنونی عذرخواهی و بر اتمام این طرح ها تاکید کرد.

به گزارش سه شنبه تارنمای وزارت راه و شهرسازی، صبح سه شنبه معترضان مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی حضور یافتند که به دستور وزیر به سالن اجتماعات دعوت شدند.

سپس نمایندگان ساکنان و متقاضیان مسکن مهر پردیس در نشست با «محمد اسلامی» خواسته های خود را بیان کردند.

این افراد با اعلام مشکلات خود و شرایط سختی که برای ساکنان و دارندگان این واحدها به وجود آمده است از اسلامی پیگیری و رسیدگی سریع را خواستار شدند.

اسلامی نیز گفت: در وهله نخست به عنوان نماینده عالی دولت در وزارت راه و شهرسازی، از همه مردمی که به سبب مشکلات و وضعیت کنونی طرح های مسکن مهر دچار مشکل شدند عذرخواهی می کنم. 

وی اضافه کرد: از همه مطالبی که درباره مسکن مهر شهر جدید پردیس در این جلسه اعلام شد مطلع و از خبرهای مربوط به آن، آگاهم. در این زمینه با توجه به مشکلات به وجود آمده باید با شما و در کنار شما این مشکلات را حل کنیم و با یک برنامه اجرایی، به جای وعده و وعید «اقدام و عمل» داشته باشیم. 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد در این مسیر از مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی بهره خواهیم برد تا کار به سرانجام برسد.

وی یادآوری کرد: هر طرح با پروژه‌های دیگر فرق دارد و حتی در مسکن مهر پردیس هر فاز با بقیه، شرایط متفاوتی دارد.

** دستور پیگیری مشکلات مسکن مهر

در همین پیوند، وزیر راه و شهرسازی به «حبیب الله طاهرخانی» مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و «احمد اصغری مهرآباد»، مشاور وزیر در امور مسکن مهر، دستور داد همه موارد و خواسته های پروژه مسکن مهر و دیگر پروژه‌های مرتبط، پیگیری شود.

اسلامی گفت: بخشی از امکانات در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم امکانات دیگر بخش‌ها نیز فراهم شده و در یک زمانبندی مناسب کار با رعایت همه تعهدات و شرایط لازم پیش برود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد اولویت وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر و تشکیل کانون‌های گرم خانواده در این واحدهای آماده است.

قرار بود در قالب طرح مسکن مهر 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که اکنون بیش از 2 میلیون واحد آماده شده اما بخشی از آن فاقد امکانات لازم برای خدمات زیر و روبنایی بویژه تاسیسات داخلی و بالابر است و این سبب شده است برخی خانواده ها برای اقامت در این واحدها با مشکلات زیادی روبرو شوند و شماری از متقاضیان نیز برای زندگی در این واحدهای مسکونی علاقه نشان ندهند.

به گزارش ایرنا، بیست و نهم مهرماه نیز بیش از یکصد تن از ساکنان و متقاضیان مسکن مهر پردیس مقابل شرکت عمران شهرهای جدید در تهران تجمع کردند که به «فقدان سیستم گرمایشی در این واحدها» با توجه به آغاز فصل سرما اعتراض داشتند.

مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید همان روز به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: قیمت سیستم گرمایش (پکیج) به بیش از سه برابر افزایش یافته و سبب شده است پیمانکاران در تهیه و نصب آن در واحدهای مسکن مهر کشور با مشکلات بزرگی روبرو شوند.

«محمد نظری» افزود: معترضان نسبت به نصب نشدن این دستگاه در واحدهای تحویلی در مسکن مهر پردیس و تاخیر در تحویل واحدهای خود اعتراض داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار