بازدید 2267

آمار درخواست‌های دانشگاهیان در ۶ ماه اول سال

کد خبر: ۸۵۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 11 November 2018

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، آمار درخواست های واصله در ۶ ماهه اول سال ۹۷ به این دفتر را یک هزار و ۵۰۰ درخواست عنوان کرد که به بالای ۹۰ درصد آن پاسخ داده شده است.

به گزارش مهر، فریدون جعفری درباره آمار مراجعات به اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در سال جاری گفت: درخواست هایی که به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از یک فروردین ۹۷ تا ۳۱ شهریور ۹۷ واصل شده، یک هزار و ۵۰۰ درخواست بوده است.

وی ادامه داد: از این یک هزار و ۵۰۰ درخواست حدود ۸۸۰ درخواست مربوط به اشخاص حقیقی اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان، و کارمندان دانشگاه بوده و مابقی مربوط به سایر گزارشات و تخلفات بوده که توسط اشخاص حقیقی یا سازمان های خارج از وزارت علوم ارائه شده که مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در پاسخ به این سئوال که تاکنون به چند درصد درخواست ها پاسخ داده شده است؟، گفت: تقریبا به بالای ۹۰ درصد درخواست هایی که به این دفتر واصل شده، چه مثبت و چه منفی، پاسخ داده شده است.

وی یادآورشد: همچنین کاری در راستای حقوق شهروندی صورت گرفته مبنی بر اینکه به تمام مراجعان پاسخ مکتوب داده شده و روند پیگیری و جواب درخواست آنها در این پاسخنامه ارائه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار