بازدید 1660

برنامه ریزی سامسونگ برای تولید یک میلیون گوشی تاشو

سامسونگ قصد دارد بیش از یک میلیون گوشی هوشمند تاشو تولید کند و آنها را در نیمه اول سال 2019 روانه بازار کند.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 11 November 2018

سامسونگ قصد دارد بیش از یک میلیون گوشی هوشمند تاشو تولید کند و آنها را در نیمه اول سال 2019 روانه بازار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، سامسونگ قصد دارد بیش از یک میلیون گوشی هوشمند تاشو تولید کند و آنها را در نیمه اول سال 2019 روانه بازار کند.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی های تاشوی خود را اعلام نکرده اما به گفته دی جی کوه رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ که در حاشیه برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سان فرانسیسکو با خبرنگاران سخن می گفت عرضه گوشی های جدید به بازار شش ماهه اول سال آینده میلادی قطعی است.

قرار است این گوشی تاشو که فلکس نام دارد دارای یک نمایشگر 4.85 اینچی باشد که با باز کردن ان ابعاد نمایشگر یادشده به 7.3 اینچ افزایش می یابد و می توان از گوشی مذکور در قالب یک تبلت استفاده کرد.

کوه وعده داده که اگر واکنش بازار به عرضه چنین گوشی مثبت باشد سامسونگ برای تولید بیشتر فلکس برنامه ریزی خواهد کرد. وی از مذاکره با ساندار پیچای مدیر گوگل در دو ماه قبل برای تشکیل یک گروه کاری با شرکت های امریکایی برای تولید گسترده گوشی های هوشمند تاشو نیز خبر داد.

قرار است سامسونگ هر سال مدل های تازه گوشی های تاشو را عرضه کند و این گوشی ها در ابتدا به طور محدود در کره جنوبی و امریکا عرضه می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی