بازدید 14389
۱

پیرترین جراح دنیا با ۸۹ سال در مسکو!

کد خبر: ۸۵۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 10 November 2018

شاید باورش کمی عجیب باشد که قدیمی ترین جراح دنیا قادر است روزی 4 عمل در روز انجام دهد. پیرترین جراح دنیا به سن اعتقادی نداشته و باور دارد که در سن 89 سالگی نباید متوقف شد. او با شعار هر روز پر انرژی تر از دیروز، مصمم به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «الا ایلینچنا لووشکینا» در یکی از بیمارستان‌های مسکو در سن 89 سالگی روز 4 عمل جراحی انجام می‌دهد. او ازدواج نکرده است و با برادرزاده معلول خود و 8 گربه‌اش زندگی می‌کند. آغاز جراحی وی در سال 1950 بوده و دارای 67 سال تجربه در این زمینه است.

جالب است بدانید او تاکنون هیچ اشتباهی در جراحی خود نداشته و در 10 هزار عمل موفق خود توانسته با انجام روش‌های خلاقانه آمار خطا در عمل را به حداقل میزان خود برساند. از او راز زندگی کاری طولانی و پر جنب و جوشش را پرسیدند و او فقط گفت: راز خاصی وجود ندارد ،من فقط میخندم و هر غذای خوشمزه ای را نیز میخورم.

گفتنی است او یک الگو و قهرمان برای تمام جراحان مسکو به شمار می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
چرا وایسادید. زود دستور بدید بازنشستش کنن. چه معنی داره. سنش از 60 بیشتر شده. تجربه و تخصص داره داشته باشه اصلا مهم نیست باید بره خونش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی