بازدید 4296

وقوع آتش سوزي در مناطق جنگلي شمال کاليفرنيا

کد خبر: ۸۵۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 09 November 2018

درپی بروز آتش سوزی در مناطق جنگلی شمالی کالیفرنیا هزاران نفر از ساکنان این مناطق به دلیل وحشت از گسترش شعله های آتش ناگزیر شدند منازل خود را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، در حالی که هنوز آمار دقیقی از تلفات و خسارات احتمالی از آتش سوزی در شمال کالیفرنیا منتشر نشده است، مسئولان منطقه بوت کانتی دستور تخلیه منازل برای مناطق پردایس، شهرکی با 27 هزار سکنه در 290 کیلومتری شمال شرقی سانفرانسیسکو را صادر کرده اند.

ریک کارهارت، سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا گفت وقوع آتش سوزی بامداد امروز زندگی 30 هزار نفر از ساکنان شهرک های پردایس، کانکاو و دیگر مناطق و شهرک های کوچکتر را مختل کرده است.

وزش باد، خشکی و کاهش رطوبت سبب شده است شرایط مساعدی برای بروز آتش سوزی و همچنین گسترش شعله های آن فراهم شود.

از فاصله دور دود و ابرهای خاکستری را می توان بر فراز منطقه پردایس مشاهده کرد.

همچنین بیمارستان فزر ریور در پردایس به دلیل مجاورت با محل آتش سوزی و نگرانی از پیشروی شعله های آتش همه بیماران خود را تخلیه کرد.

این در حالی است که مسئولان این بیمارستان به آمار دقیق بیمارانی که تخلیه شده اند اشاره ای نکرده اند.

همچنین یکی از درمانگاه های نزدیک منطقه چیکو از بستری شدن 24 بیمار خبر داد.

شری برناست از دیگر مقامات شهری با اشاره به نزدیک شدن شعله ها به مناطق شرقی شهرک پردایس از تلاش برای تخلیه ساکنان این مناطق خبر داد.

وی افزود به همراه شماری از ساکنان ناگزیر شدند خانه به خانه همسایه ها را از عواقب گسترش شعله های آتش آگاه و 53 نفر از آنان را متقاعد کنند که باید منازل را تخلیه کنند.

براساس گزارش ها، با توجه به پیشروی شعله های آتش در مناطق شمالی کالیفرنیا، ساکنان شهرک ها و جوامع کوچکتر که از شرایط کنونی وحشت زده شده اند با عجله، جمع آوری وسایل ضروری و مهم منازل خود را ترک و برای اطمینان از ایمنی مسیر بزرگراه 99 را در پیش گرفتند.

دست اندرکاران امور شهری به منظور تلاش برای جلوگیری از پیشروی شعله های آتش در شرایط وزش شدید باد و هوای خشک و امداد رسانی به افراد بزرگسال و کودکان خردسال تاکنون دهها گروه امداد و نجات به منطقه اعزام کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها