بازدید 12585

تجلیل محسن رضایی از شهید سید نورخدا موسوی

کد خبر: ۸۴۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 07 November 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اینستاگرام خود را با پستی در تجلیل از شهید سید نورخدا موسوی به روز کرد.

حدود 10 سال پیش در 17 اسفند ماه گروه اشرار ریگی با نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در منطقه لار زاهدان درگیری ایجاد کردند. در این درگیری چند تن مجروح و چند نفر دیگر شهید شدند. سید نورخدا موسوی نیز در این حادثه حضور داشت و دچار مجروحیت سنگینی شد، تا حدی که باقی عمر خود را در کما به سر می‌برد. سرانجام سید نورخدا موسوی، دیشب و در شب رحلت رسول اکرم (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) به فیض شهادت نائل آمد.

در همین خصوص محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اینستاگرام خود را در تجلیل از این شهید پاک و بزرگ به روز کرده است.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

" آخرین بار دو سال پیش و در لرستان به دیدارش رفتم. «نور خدا موسوی» همه بدنش از کار افتاده بود، جز چشمهایش که نور خدا را در خود خلاصه کرده بود. همسرش، یکپارچه ایثار بود، خضوع و خشیت محض بر بالین جانبازی پاکباز. هشت سال خواب به چشمش نیامده بود تا نور خدا خاموش نشود.

امروز درسالروز رحلت پیامبر رحمت، نور خدا به آسمان بازگشت. آسمان امروز از نور خدا روشن است و من در حسرت دیداری دیگر با آن سرباز پاکباز اسلام به آسمان چشم دوخته ام. شهادت این اسوه مجاهدت و فداکاری را به خانواده صبور ایشان و مردم شریف لرستان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ می‌خواهم که پاداش ایثارگری‌های کم نظیر و عروج عارفانه این شهید بزگوار را تداوم مسیر او قرار دهد."

تجلیل محسن رضایی از شهید سید نورخدا موسوی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر