بازدید 9636

قیمت فروشگاه‌های معتبر را یکجا مقایسه کنید

کد خبر: ۸۴۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 03 November 2018

یکی از چالش‌های خرید، اطمینان از قیمت بازار و پیدا کردن فروشنده با قیمت مناسب هست. برای این کار ممکن است ساعت‌ها  شاید روزها زمان صرف‌کرده باشیم. با رواج خرید اینترنتی در بین مردم، به تدریج که فروشنده‌های معتبر، به فروش آنلاین روی می آورند، ابزاری که قیمت‌ها را یکجا مقایسه کند، بسیار کاربردی خواهد بود.

موتور جست‌وجوی ترب، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای خرید آنلاین هست که در بین کاربران اندروید و ios  به جایگاه خوبی دست یافته است. با استفاده از ترب می‌توانید قیمت‌های حدود 500 فروشگاه معتبر از سراسر ایران را یکجا با هم مقایسه کنید و در صورت تمایل خرید خود را از فروشنده مورد نظر انجام دهید. فرضا با انتخاب قیمت گوشی از بین دسته‌بندی‌های ترب می‌توانید قیمت انواع برند گوشی در بازار را در صدها فروشگاه با هم مقایسه کنید.

قیمت فروشگاه‌های معتبر را یکجا مقایسه کنید

ترب علاوه بر آخرین قیمت فرشگاه‌ها، امکانات جالب دیگری نیز در اختیار کاربران به خصوص کاربران اپلیکیشن قرار می‌دهد. برای مثال اگر قصد اطلاع از تخفیف‌های آتی فروشگاه‌ها و کاهش قیمت محصول خاصی را دارید، ترب از طریق نوتیف، شما را از تغییرات قیمت محصول آگاه خواهد کرد. برای مثال با روشن کردن آیکون زنگ برای قیمت آیفون ایکس اس مکس  ، می‌توانید از کاهش قیمت این محصول در فروشگاه‌ها با خبر شوید.

ابزارکاربردی دیگر ترب، نمودار زمانی تغییر قیمت برای هر محصول است که به کمک این نمودارها در یک نگاه از روند تغییر قیمت محصولات در بازار باخبر می‌شوید. از طریق کلیک روی روز مد نظر، متوسط و کمترین قیمت محصول برای شما نمایش داده خواهد شد. مثلا نمودار زمانی قیمت دنا پلاس را در زیر می‌بینید:

علاوه بر جست‌‌وجوی مستقیم قیمت محصول مورد نظر و مشاهده قیمت فروشندگان، ترب لیست قیمت نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران در نمایی دیگر جداول قیمت انواع برند و محصولات مورد نظر را مشاهده کنند. برای مثال می‌توانید لیست قیمت گوشی یا لیست قیمت خودرو در نمایشگاه‌های خودرو را مشاهده کنید.

در این جدول‌ها ، کمترین قیمت در بین عرضه‌کنندگان و تعداد فروشگاه‌های عرضه کننده درج شده است. با کلیک روی هر محصول در جدول قیمت به نمایش اصلی ترب بازخواهید گشت.

سرویس های مقایسه قیمت، در دنیا جا افتاده‌اند و به یکی از عادات روزمره خرید کاربران آنلاین تبدیل شده اند برای مثال آمازون، علاوه بر عرضه محصولات خود، قیمت سایر فروشندگان را نیز نمایش می‌دهد وبدین ترتیب یک نوع سرویس مقایسه قیمت و انتخاب بهترین فروشنده ، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قبل از خرید و یا در حین خرید مقایسه قیمت محصولات در فروشندگان متعدد در ترب را فراموش نکنید تا مطمئن خرید کنید.

در عکس زیر لیست قیمت خودرو در بازار را می‌بینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار