بازدید 8196
بازتاب

استعفای نماینده مجلس از فدراسیون کشتی!

این نماینده مجلس استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرده؛ اگرچه فدراسیون کشتی معتقد است در دوره جدید ریاست رسول خادم اصلا او عضو هیات رییسه نبوده و فقط در برخی جلسات به عنوان عضو افتخاری دعوت شده است.
کد خبر: ۸۴۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 31 October 2018

نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو سابق هیات رییسه فدراسیون کشتی هم به صف منتقدان رسول خادم اضافه شده و ضمن دادن استعفای عجیب، معتقد است رییس فدراسیون باید تغییر رویه بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که بهروز نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از افراد نزدیک به رسول خادم در چند سال اخیر به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی فعالیت می کرد، بعد از نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان او هم تصمیم به جدایی از بدنه فدراسیون را گرفته است. این نماینده مجلس استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرده؛ اگرچه فدراسیون کشتی معتقد است در دوره جدید ریاست رسول خادم اصلا او عضو هیات رییسه نبوده و فقط در برخی جلسات به عنوان عضو افتخاری دعوت شده است.

بهروز نعمتی هم مثل خیلی از کارشناسان و اهالی کشتی از اتفاقات رخ داده در بوداپست ناراضی است و می گوید بارها در جلسات با رسول خادم و دیگر مسئولان فدراسیون هشدارهایی را به آنها داده است.این نماینده مجلس که گویا برخلاف گذشته رابطه چندان خوبی با رییس فدراسیون کشتی ندارد، صحبت هایی را علیه فدراسیون مطرح کرده است.

از وزیر حکم گرفتم، خطاب به خودش هم استعفا دادم

اینکه گفته اند من عضو هیات رییسه فدراسیون نیستم، برایم عجیب است! من از وزیر ورزش و جوانان حکم دارم و در جلسات هیات رییسه نیز حاضر بودم. بعد از رقم خوردن این نتایج در مسابقات قهرمانی جهان هم ترجیح دادم استعفا بدهم. نامه استعفای خودم را هم به سلطانی فر تقدیم کردم. بارها درباره مسائل مختلف و ضعف هایی که از نظرم در کشتی وجود داشت، در جلسات بحث کردم. معتقدم کشتی جامعه بزرگی است و باید از توانمندی همه بزرگان این رشته استفاده شود. امثال جدیدی، دبیر، محبی، بنا و سوریان چرا نباید الان در کشتی باشند؟ حداقل به عنوان عضو افتخاری آن ها را دعوت کنیم و نظرات شان را جویا شویم. پتانسیل و ظرفیت کشتی ایران خیلی بیش از این هاست. سال 95 بود که من در جریان یکی از مسابقات علیرضا دبیر را به جایگاه ویژه بردم؛ وگرنه کسی این قهرمان را با این همه سابقه دعوت نکرده بود!

استعفای جنجالی نماینده مجلس از فدراسیون کشتی!

به خادم گفتم نباید دو شغله باشی

بعد از رقم خوردن این ناکامی مساله ارزی را مطرح کردند و دلیل اصلی شکست را مسائل مادی دانستند. این در حالی است که تیم های کشتی ایران در همین سال 97 به جز مسابقات رسمی به 3 تورنمنت بزرگ اعزام شده است. حمایت ها از فدراسیون کشتی جدی و قوی بوده و نباید این را نادیده گرفت. شما بودجه قبل کشتی را با این دوران مقایسه کنید.موضوع دیگری که در چند سال اخیر برخی انتقادها را هم در پی داشته، حضور رسول خادم به صورت همزمان در چند پست است. اگر روزگاری یک فرد سرمربی تیم باشد، باید با تمام امکانات و قوا تیم را در اختیار بگیرد و به کارش بپردازد؛ اما این از بحث ریاست فدراسیون جداست. من بارها در جلسات هیات رییسه گفتم که نباید خادم هر 2 پست را همزمان در اختیار داشته باشد و حتی خواهش کردم که این اتفاق نیفتد.

رسول بپذیرد کشتی وضع خوبی ندارد

کشتی به عنوان یک ورزش ایرانی در پوست و خون مردم است. رسول برادر خوب من است و باید بپذیرد که در وضعیت خوبی نیستیم. باید نفس تازه ای به کشتی ایران دمیده شود. یک نفر یا 5 نفر نمی توانند کشتی را بچرخانند. باید از همه تفکرات منتقدان هم استفاده شود. مثلا چرا نباید رسول خادم از عباس جدیدی و علیرضا دبیر که جزو قهرمان های بزرگ بوده اند، دعوت کند؟ من می توانم از مسائل دیگر را مطرح کنم، اما فعلا آنها را در سینه ام نگه می دارم چون نمی خواهم باعث تفرقه در کشتی شوم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر