بازدید 16731
۲

اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا بدون انگشت نگاری

کد خبر: ۸۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 28 October 2018

اگر قصد سفر به کانادا را دارید فرقی نمی‌کند انگیزه شما از سفر، دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های تجاری، بازدید از جاذبه‌های گردشگری در قالب تور کانادا، تحصیل و یا استفاده از فرصت‌های مطالعاتی باشد؛ با هر هدف و انگیزه‌ای که قصد ورود به این کشور را دارید موظف به دریافت ویزای کانادا هستید.ویزای بلند مدت چندگانه یا همان  Multi ازجمله ویزاهای محبوب و جذاب متقاضیان سفر به کشور کانادا است. ویژگی خاص این ویزا این است که به شما این اجازه می دهد تا به دفعات به کانادا تردد کنید.

انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا یا بیومتریک کانادا یکی از مراحل درخواست ویزا است که هر متقاضی باید شخصا با حضور در یکی از VACهای VFS  نسبت به انجام آن اقدام نماید.

با توجه به اینکه در سال های اخیر سفارت کانادا قوانین مرتبط با اخذ ویزا را تغییر داده است، آژانس آناهید پرواز  نیز سعی داشته تا در این مسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود شرایط را برای شما ساده تر کند.از جمله اقدامات این مجموعه می توان به اخذ ویزای 5 ساله کانادا بدون انگشت نگاری اشاره کرد. شما در صورتی که در ۱۰ سال گذشته بیومتریک را انجام داده باشید، با توجه به اینکه شما دارای سابقه انگشت نگاری بوده و به تازگی برای انگشت نگاری اقدام نموده اید، به مدت ۱۰ سال از زمان انگشت نگاری، اطلاعات شما در مرکز VAC ثبت می ماند. با وجود چنین سیستمی، دریافت انواع ویزا، اعم از دانشجویی، توریستی، ویزیت، کاری و یا هر ویزای دیگری را بدون انگشت نگاری برای شما تضمین می شود.

بنابراین کسانی که دارا ویزا یا سابقه رد ویزا باشند، بدون نیاز سفر به کشورهای دیگر و بدون پرداخت هزینه انگشت نگاری می توانند فقط با پرداخت مبلغ پذیرش ویزا در کشور محل اقامت اعم از ایران نسبت به درخواست ویزای کانادا اقدام کنند.

در آخر توصیه ما به شما این است که با مطالعه و تحقیق دقیق، ضمن کسب مشاوره سالم برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
چقدر کارتون لوس هست که وسط خبر تبلیغ میذارید
این دیگه چه نوع خبری که سراسر تبلیغ؟ بعدشم خسته نباشید برای کسی که قبلا انگشت نگاری داده بدون انگشت نگاری ویزا میتونید بگیرید! این که روند طبیعی و عادیش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار