بازدید 5773
با کاروان اربعین ـ یکشنبه ششم آبان ماه؛

آب و هوای نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در مناطق مرزی و شهر‌های زیارتی / گرانفروشی چند سایت فروش بلیت هواپیما را مسدود کرد/ تیراندازی ارتش نیجریه به راهپیمایان اربعین حسینی

در این بسته خبری، می‌توانید اخبار مربوط به آب و هوا و آخرین وضعیت جوی شهر‌های مسیر حرکت زائران حسینی، وضعیت ترافیکی مسیر‌های منتهی به مرز‌های کشورمان با عراق، توصیه‌های پلیس و دیگر نهاد‌های مسئول، رویداد‌های مرتبط با راهپیمایی اربعین در خاک کشورمان و آنچه در این خصوص در خاک عراق رخ می‌دهد، بخوانید و مدنظر داشته باشید که این خبر در حال به روزرسانی و تکمیل است.
کد خبر: ۸۴۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 28 October 2018
آب و هوای نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در مناطق مرزی و شهر‌های زیارتی / گرانفروشی چند سایت فروش بلیط هواپیما را مسدود کرددر این بسته خبری، می‌توانید اخبار مربوط به آب و هوا و آخرین وضعیت جوی شهر‌های مسیر حرکت زائران حسینی، وضعیت ترافیکی مسیر‌های منتهی به مرز‌های کشورمان با عراق، توصیه‌های پلیس و دیگر نهاد‌های مسئول، رویداد‌های مرتبط با راهپیمایی اربعین در خاک کشورمان و آنچه در این خصوص در خاک عراق رخ می‌دهد، بخوانید و مدنظر داشته باشید که این خبر در حال به روزرسانی و تکمیل است.

به گزارش «تابناک»؛ تا فرارسیدن اربعین حسینی، چند روز بیشتر نمانده و هر چه زمان رسیدن این روز بزرگ نزدیک‌تر می‌شود، شمار زائران و عاشقان زیارت کربلا افزایش می‌یابد؛ زائرانی که بسیاری از آن‌ها بنا بر عادت سالانه، پای در مسیر زیارت یار می‌گذارند و صورتی بی نظیر از وحدت و همدلی شیعیان جهان را به تصویر می‌کشند.

آنچه در ادامه خواهد آمد، مشروحی کامل از شرایط جوی شهر‌ها و جاده‌های مسیر حرکت زائران حسینی، وضعیت ترافیکی مسیر‌ها و حاشیه‌های پیش آمده در جریان این رویداد بزرگ فرهنگی مذهبی است.
 
تیراندازی ارتش نیجریه به راهپیمایان اربعین حسینی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۸

سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد، در تیراندازی نیرو‌های ارتش نیجریه به شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) در نزدیکی ابوجا پایتخت این کشور، ۱۰ نفر شهید شدند.

سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد، در تیراندازی نیرو‌های ارتش نیجریه به شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) در نزدیکی ابوجا پایتخت این کشور، ۱۰ نفر شهید شدند.

کم تجربگی عراق باعث مشکل در ارائه ارز به زائران اربعین شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۴

 

به گزارش برنا، حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد اربعین با تشکر از تلاش های بانک‌های مرکزی و بانک ملی گفت: کم تجربگی و نا آشنایی با عراق موجب بروز مشکل در عرضه ارز برای زائران در خاک عراق شد.

وی در مورد اشکالات بوجود آمده در مورد ارز گفت: تخفیف ارز داده شده از طرف بانک برای کاهش هزینه سفر زائران در اربعین بود.

وی افزود: تفاوت نرخ هزینه سفر امسال در مقایسه با سال قبل ۳۵ هزار تومان بود.

ذوالفقاری در مورد اینکه چرا گرفتن ارز در داخل کشور انجام نشد؟ گفت: باجه های دریافت ارز در خاک عراق برای جلوگیری از قاچاق و افزایش نرخ ارز بود.

ذوالفقاری در مورد همکاری جهادی بانک ملی و ستاد اربعین گفت: با همکاری بانک ملی و دولت عراق حتی برخی اماکن حشد الشعبی نیز در اختیار ستاد قرار گرفت.

وی در برنامه "تیتر امشب" شنبه شب افزود: آنچه که پیش آمد و مشکلات در مورد ارز تاکنون با آن مواجه نشده بودیم و تجربه ای جدید بود.

رئیس ستاد اربعین همچنین در مورد زمان باقی مانده برای ثبت نام زائران در سامانه سماح گفت: شنبه شب ثبت نام در سامانه سماح پایان یافت.

وی گفت: از ۲۰ هزار نفر ثبت نام شده در سامانه سماح ۴ هزار نفر اتباع خارجی بوده اند.

ذوالفقاری با بیان اینکه مجوز تردد در مرز ایران مشکلی نداشت، گفت: بالغ بر ۹۰ گیت در مرز ایران برای کنترل رفت و برگشت فعالیت می کنند.

رئیس ستاد اربعین در مورد اوج تردد در مرزهای کشور گفت: از یکشنبه روند رفت از مرزهای کشور افزایش خواهد داشت و یک روز پس از اربعین یعنی روز چهارشنبه نیز ازدحام بازگشت جمعیت خواهیم داشت.

رئیس ستاد مرکزی اربعین افزود: در گفتگوهای انجام شده با طرف عراقی مشکلات کنترل زائران برطرف شده است.

حسین ذوالفقاری با بیان مشکلات انتقال حدود دو میلیون نفر از مرز در مدت بسیار محدود گفت: هر ساله بر تجربیات ما افزوده می شود. امسال طوفان ناگهانی کمی مشکل ایجاد کرد که بلافاصله با همکاری گروه های مختلف سرو سامان داده شد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های راه در عراق گنجایش ورود ۲۹۱۱ سواری و ۲۰۵۰ اتوبوس را ندارد، گفت: طرف عراقی نسبت به جمهوری اسلامی ایران آماده ورود سیل مشتاق زائران تا این حد را نداشت.

رئیس ستاد اربعین افزود: در روزهای آینده باید ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس را به کار بگیریم تا زائران ما پس از مراسم اربعین معطل نمانند. عبور موقت (کاپوتاژ) خودروها به تنهایی مدیریت منسجمی را می طلبد.

ارائه خدمات درمانی اورژانس به ۹۰ هزار زائر اربعین حسینی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۲

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی گفت: تاکنون ۹۰ هزار بیمار در مرز‌های ورود به کشور عراق توسط تیم اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی تحت معاینه و مداوا گرفته اند.

به گزارش افکارنیوز، پیرحسین کولیوند، در خصوص عملکرد تیم اورژانس و کادر پزشکی اعزام شده به مرز‌ها به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: از مجموع افرادی که توسط تیم درمانی تحت مداوا قرار گرفته اند، ۷۱۰۰ نفر اتباع خارجی از کشور‌هایی نظیر افغانستان و پاکستان و ۵۳۷ نفر نیز از مصدومان حوادث ترافیکی بوده اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور درخصوص بازدید‌های بهداشتی از اماکن و آشپزخانه ها، تصریح کرد: تاکنون ۶۴ هزار بازدید بهداشتی از اماکن، آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.

وی گفت: در راستای آگاهی بخشی هماهنگ، به ۹۵۰۰ نفر از خادمین موکب‌ها آموزش‌های مستقیم و چهره به چهره در خصوص بهداشت و سلامت غذا داده شده، همچنین این آموزش‌ها به زائران نیز ارائه شده است.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه با حضور فعال کارشناسان بهداشت محیط بر پخت، توزیع و تهیه غذا نظارت‌های جدی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط ناپایدار جوی، همکاران متخصص و فوق تخصص ما در مرز‌ها حضور فعال تری دارند و با قوت به ارائه خدمات می‌پردازند.

کولیوند درخصوص بازدید و نظارت از موکب ها، خاطرنشان کرد: با کمک تیم بهداشتی عراقی در قالب کارگروه مشترک بهداشتی، از موکب‌های عراقی، ایرانی و هر کشور دیگری، در مسیر‌های بین راهی بازدید و نظارت دقیق می‌شود.

وی بیان کرد: مصدومین و بیمارانی که در بیمارستان‌های عراق بستری بودند، به مرز مهران بازگردانده شده و به بیمارستان‌های ایلام و شهر محل سکونت شان منتقل شده اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: آنچه از این پس مورد توجه و اهمیت ویژه قرار دارد، نظارت بر بازگشت زائران از عتبات عالیات به کشور مبدا است، چراکه تقریبا از روز دوشنبه بازگشت آن‌ها آغاز شده و نظارت‌های بهداشتی نیز باید تشدید شود تا بیماری‌های واگیردار وارد کشور نشوند. در این راستا سیستم بهداشت و متخصصان و کارشناسان مدیریت بیماری‌های واگیر و غیرواگیر حضور فعال داشته و تمامی زائران را تحت نظر داشته و بیمارانی که نیازمند تشخیص و درمان هستند را شناسایی و درمان می‌کنند.

وی گفت: همچنین تمام مسیر‌های مواصلاتی به پایگاه‌های اورژانس را مورد حمایت قرار داده ایم و مردم می‌توانند از خدمات اورژانس بهره‌مند شوند از سوی دیگر نیز پزشکان متخصص و فوق تخصص اعزام شده به بیمارستان ثابت شهر‌های مرزی نیز، علاوه بر زائران، به ساکنان آن مناطق خدمات تخصصی و فوق تخصصی را ارائه می‌دهند که این امر موجب رضایتمندی مردم ساکن در شهر‌های مرزی شده است.

46 راوی، حادثه کربلا را برای زوار اربعین به تصویر می‌کشند
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۱

مسئول کارگروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری گفت: امسال ۳۵ راوی به زبان‌های مختلف برای بیان مستندات تاریخی کربلا وارد عراق شده اند.

به گزارش افکارنیوز، علی سرچاهی مسئول کارگروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در خصوص حضور راویان در راهپیمایی اربعین گفت: در حدود پنج سال همزمان با ایام اربعین، راویانی از طرف بعثه رهبری وارد عراق می‌شوند؛ البته در غیر از این ایام برنامه روایتگری در خیمه گاه صافی صفا یمانی در نجف داریم.

وی افزود: امسال هم ۳۵ راوی به زبان‌های فارسی و عربی و حدود ۱۱ راوی ترکی استانبولی، اردو زبان، انگلیسی، گویش افغانی وارد کشور عراق شده اند که به صورت تصویری مستندات تاریخی کربلا را برای مردم ذکر می‌کنند و در پایان در خصوص آداب و اخلاق اربعین صحبت می‌کنند.

مسئول کارگروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری عنوان کرد: خوشبختانه این برنامه در این سال‌ها با استقبال روبرو شده است و برنامه ما در روایت گری ذکر تاریخ و گره زدن به زندگی مخاطب باعث می‌شود زائران به دقت به برنامه توجه کنند چرا که ما به دنبال این هستیم بحث سخنرانی چند رسانه‌ای را در جامعه فرهنگ سازی کنیم و آن‌ها را به صورت مستند داشته باشیم.

تأکید امام جمعه‌ ایلام بر تکمیل پروژه‌های مسیر زیارت اربعین
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۰

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان این‌که برای نخستین بار است که چنین استقبال باشکوهی از مراسم اربعین حسینی(ع) می‌شود، گفت: در تکمیل طرح‌های عمرانی فاصله می‌اندازیم تا در سال‌های آینده زائران با آرامش بیشتری در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار» در نشست قرارگاه مقدم اربعین ناجا اظهار کرد: زائران بهترین قاضی هستند و می‌توانند در خصوص مدیریت و نحوه برخورد نمره دهند که در روند آینده دنیا و آخرت ما تأثیرگذار است.

وی با بیان این‌که از همه کسانی که به نحوی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) بودند و خدمت کردند تشکر می‌کنم، یادآور شد: در این مأموریت بزرگ و جهانی، هم تجارب مثبت و هم منفی حاصل شد که نخستین کار ما این است این تجارب را روی هم گذاشته و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و نیمه تمام باید هرچه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در روند اجرای آن نباید فاصله ایجاد شود تا در آینده هم زائران با راحتی تردد کنند و هم مسئولان دغدغه‌ای نداشته باشند.

حجت الاسلام «کریمی‌تبار» با بیان این‌که نیروی انتظامی در مأموریت اربعین حسینی در لبه هجمه قرار داشت و گاهاً انتقاداتی شد، گفت: تلاش‌های این نیرو در برقراری امنیت و آرامش زائران ستودنی است.

در ادامه استاندار ایلام گفت: در مسأله اربعین همه دستگاه‌ها به خوبی پای کار بودند که در این میان پلیس نقش بسیار پررنگی در مدیریت تردد و امنیت زائران ایفا کرد.

«قاسم سلیمانی دشتکی»، استاندار ایلام، هم در جلسه این قرارگاه اظهار کرد: تا ساعت ۱۶ امروز (شنبه- ۵ آبان) یک میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰ نفر از مرزهای مهران عبور و وارد کشور عراق شدند.

وی ادامه داد: همچنین تا این ساعت ۱۷۰ هزار زائر نیز از طریق مرز مهران پس از شرکت در مراسم اربعین وارد کشور شده‌اند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در بحث اعزام زائران برخی مشکلات از قبیل کاپوتاژ (تردد خودرو به عراق) برای اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی هم‌چنین تأمین ارز ایجاد شد که با تلاش بسیار و رایزنی‌ها با مقامات عراقی برطرف شد.

استاندار ایلام با بیان این‌که آمادگی لازم برای بازگشت زائران وجود دارد، گفت: روز پنج‌شنبه پیش(سوم آبان) ۲۱۶ هزار تردد ورود و خروج از مرز مهران داشتیم که ممکن است همین شرایط در هنگام بازگشت نیز رخ دهد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید با اتحاد و همدلی کمک کنند تا مسأله بازگشت نیز به خوبی مدیریت و زائران روانه مقصد خود شوند.

سلیمانی یادآور شد: برای کنترل بیماری احتمالی برخی زائران نیز هلال‌احمر و شبکه بهداشت باید در حالت آماده‌باش قرار داشته باشند و خدمات لازم را به این افراد ارائه کنند.

استاندار ایلام با اشاره به پارک حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سطح شهر و پارکینگ‌های مهران، رفع مشکلات پایانه برکت این شهر را نیز خواستار شد.

وی از تلاش همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و خصوصاً نیروی انتظامی قدردانی کرد.

آخرین وضعیت آب و هوا و پیش بینی هواشناسی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۹

بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی کل کشور آب و هوای مرز خسروی در روز یکشنبه ششم آبان ماه نیمه آفتابی همراه با وزش باد ملایم گزارش شده است. بیشینه دمای خسروی امروز ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمیته کمینه دما نیز ۱4 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آب و هوای مهران آفتابی، همراه با وزش باد گزارش شده است بیشینه دمای مهران ۲5 درجه سانتیگراد و کمینه دمای مهران نیز ۱6 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آب و هوای شلمچه نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش شده است. بیشینه دمای شلمچه 25 درجه سانتیگراد و و کمینه دما نیز 13 درجه خواهد بود.

آب و هوای مرز چزابه در روز یکشنبه ششم آبان ماه نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش شده است و بیشینه دمای مرز چزابه 26 درجه و کمینه دمای مرزچزابه نیز 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آب و هوای شهر نجف در روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است با بیشینه دمای 23 و کمینه دمای 16 درجه سانتی گراد.

امروز آب و هوای شهر زیارتی کاظمین نیز صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است و بیشینه دمای شهر زیارتی کاظمین 23 درجه سانتی گراد و کمینه دمای نجف نیز 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.


آب و هوای شهر بصره در روز یکشنبه ششم آبان ماه آفتابی است و بیشینه دمای شهر بصره 31 درجه سانتی گراد و کمینه دمای ۱8 درجه سانتی‌گراد ارزیابی می‌شود.

آب و هوای شهر زیارتی کربلا صاف همراه با وزش باد خواهد بود و شهر زیارتی کربلای معلی نیز با بیشینه دمای 24 درجه سانتی گراد و کمینه دمای 16 درجه سانتیگراد آب و هوای آفتابی را تجربه خواهد کرد.

شهر ایلام با بیشینه دمای 18 درجه سانتیگراد و کمینه دمای 9 درجه سانتی گراد آب و هوایی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش خواهد داشت.

 شهر اهواز با بیشینه دمای 29 و کمینه دمای 20 ، شهر کرمانشاه با بیشینه دمای ۲2 و کمینه دمای  11 و شهر مریوان نیز با بیشینه دمای ۱5 و کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد امروز آب و هوایی نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد دو غبار محلی خواهند داشت.

بسته‌شدن چند سایت فروش بلیت پرواز اربعین به‌دلیل گران‌فروشی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۹

 

سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز ۷۴۴ پرواز برنامه ای و فوق العاده در ایام اربعین خبرداد.
به گزارش خبرآنلاین، رضا جعفرزاده اظهار داشت: بنا به درخواست شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و العراقیه ۷۴۴ مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه‌ای و فوق‌العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.
وی افزود: از این تعداد ۵۱۲ مجوز به‌صورت فوق‌العاده صادر شده که ۸۷ مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و ۴۲۵ مجوز برای شرکت‌های ایرانی صادر شده است.
جعفرزاده با بیان اینکه هرگونه تخلف احتمالی در کمترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پروازهای اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران‌فروشی به آن دست یافتند منجر به بسته شدن چند سایت فروش بلیت و تعلیق سه ماهه یک دفتر شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همچنین در خصوص ارسال گزارشات مردمی نیز، به کمتر از سه مورد می توان اشاره کرد که طبق گزارش دفتر شکایات سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری آماده صدور مجوز برای شرکت هایی هواپیمایی به صورت فوق العاده است، از متقاضیان سفر اربعین خواست که توجهی به نرخ های برخی از سایت های غیر مجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیمانداشته و مراکز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir و یا سایت انجمن شرکت های هواپیمایی به نشانی www.aira.ir دنبال کنند.

آخرین محدودیت های ترافیکی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۸

 با توجه به افزایش تردد‌ها به سمت استان‌های غربی و پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه، محدودیت‌هایی به منظور روان‌سازی ترافیک در جاده‌های استان‌های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و لرستان در حال اعمال است.

بر این اساس تردد تمامی کامیون و تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه سوم آبان ماه تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محور‌های اهواز ـ سوسنگرد ـ بستان ـ چذابه ـ خرمشهرـ شلمچه و بالعکس ممنوع است و خودرو‌هایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز ـ آبادان ـ خرمشهر و بالعکس استفاده کنند.

همچنین تردد کلیه اتوبوس‌ها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه سوم آبان ماه تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محور‌های هفتگل، باغملک_ ایذه _دهدز_ شهرکرد و بالعکس ممنوع است و از سویی نیز مسیر اهواز ـ اندیمشک_ خرم آباد_ الیگودرز _. اصفهان_ شهر کرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

در استان ایلام نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه از محور‌های دهلران_ مهران، حمیل_ ایلام، قلاجه_ ایلام، ایلام_ ملک شاهی_ مهران و ایلام_ مهران ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی در استان لرستان نیز اعمال شده و بر اساس اخبار رسیده در این استان تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه سوم آبان تا ساعت هفت صبح روز شنبه دوازدهم آبان ماه در محور‌های پلدختر _اسلام آباد و پلدختر_ اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

در استان کرمانشاه نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز دوشنبه سی ام مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه از محور‌های اسلام آباد غرب_ پلدختر و حمیل_ سرابله و بالعکس ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اسلام آباد_ قلاجه است.

این همه محدودیت‌های اعمالی نیست و از سوی دیگر تردد تمامی خودرو‌های ترانزیت و کامیون‌های حامل بار‌های صادراتی و وارداتی از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه در محور‌های منتهی به مرز‌های درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

بر اساس اخبار منتشر شده محدودیت تردد برای تاکسی‌های شهری نیز اعمال شده؛ بنابراین، تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۷ از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه در محور‌های خارج از شهر ممنوع است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی