بازدید 2904

فروش بلیط پرواز تهران-نجف بالاتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تخلف است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیط پرواز هوایی تهران-نجف در ایام اربعین بالاتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تخلف بوده و باید با با شرکت های متخلف برخورد صورت گیرد.
کد خبر: ۸۴۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 25 October 2018

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به خبر برخی رسانه ها درباره افزایش قیمت بلیط پرواز هوایی اربعین از تهران به نجف به بالای 3 میلیون تومان، گفت: کمیسیون عمران مجلس، در هفته های گذشته نشست های مکرری را با مسئولان مربوطه برای تعیین نرخ بلیط هواپیما در ایام اربعین برگزار کرد و در نهایت نرخ نهایی بلیط پروازهای اربعین اعلام شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست های مذکور، مسئولان سازمان هواپیمایی، بر قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان برای پرواز هوایی تهران به نجف تأکید داشتند، البته ما معتقد بودیم که این قیمت نیز بسیار بالا است و باید پایین تر از آن تعیین شود.

موافقت با نرخ 2 میلیون و 200 هزار تومانی بلیط هواپیمای اربعین به علت عدم تأمین ارز مناسب برای ایرلاین ها

وی گفت: در نهایت به علت عدم تأمین ارز مناسب برای ایرلاین ها، موافقت شد که قیمت بلیط پرواز تهران- نجف در ایام اربعین، دو میلیون و 200 هزار تومان باشد.
هیچ قیمتی بالاتر از نرخ اعلامی سازمان هواپیمایی برای پروازهای هوایی اربعین‌پذیرفتنی نیست و این سازمان بر اساس تعهد نظارتی خود، باید با شرکت ها و ایرلاین ها متخلفی برخورد کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هیچ قیمتی بالاتر از نرخ اعلامی سازمان هواپیمایی برای پروازهای هوایی اربعین پذیرفتنی نیست و این سازمان بر اساس تعهد نظارتی خود، باید با شرکت ها و ایرلاین ها متخلفی برخورد کند، زیرا هر شرکتی که بلیط هواپیمای تهران-نجف را بالاتر از دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رساند، متخلف است و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی