بازدید 9466
۱

گذرنامه ۳ روزه صادر می‌شود

کد خبر: ۸۴۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 24 October 2018

فرمانده ناجا گفت: گذرنامه ظرف ۳ روز برای زائران اربعین صادر می‌شود و مشکلی برای صدور آن وجود ندارد.

به گزارش میزان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا برگزار شد؛ ضمن تسلیت به مناسبت اربعین امام حسین (ع) اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های بزرگ نیروی انتطامی در ایام اربعین است و این ماموریت را جزء برکات امام حسین (ع) می‌دانیم. این کنگره بزرگ برای نظام اسلامی خیر و برکت دارد.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناجا گفت: طی چند سال اخیر که سیل خروشان مردم عزادار به عتبات روان شده است، همکاران ما در نیروی انتظامی به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند و ما در شش سال گذشته این حجم از زائر را در مراسم اربعین نداشتیم، اما از چند سال گذشته این حجم از زائران برای مراسم اربعین حاضر می‌شوند و ما هم خوب مدیریت کردیم و این یک برگ زرین برای نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما با عشق برای زائران کار می‌کنند، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی از مبدأ تا مقصد همراه زائران هستند. ماموران پلیس راهور در مسیر‌های راهپیمایی و پلیس گذرنامه برای صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه مشکلی در صدور گذرنامه وجود ندارد و ۳ روزه تحویل داده می‌شود، گفت: به دلیل اینکه ویزا با گذرنامه در یک زمان صادر می‌شوند، همین موضوع باعث تأخیر در صدور شده است، اما روند کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناجا بیان داشت: هر سال روند کار نسبت به سال گذشته قانونمند‌تر شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا گفت: گفته بودند تابستان داغی را برای ایران پیش بینی کرده ایم و گمان می‌کردند با اجرای مرحله اول تحریم‌ها کشور به هم می‌ریزد. اما شاهد بودیم که این اتفاق نیفتاد. دشمن در ماه‌های آینده به دنبال این است که تحرکاتی داشته باشد. بدانند و آگاه باشند مردم عزیز ما، ایثارگری نیروی انتظامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد کوچکترین اتفاقی رخ دهد.در ماه‌های آینده باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم و با تدبیر کار‌ها را پیش ببریم. بنده به آینده خوشبینم.

وی بااشاره به قتل خاشقچی گفت: این جنایت از سوی حکام سعودی و هدایت آمریکا صورت گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما که میتوانید برای همه این کار را انجام دهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی