بازدید 11234

بیمه مسافرتی کشور عراق، ویژه زائران اربعین

کد خبر: ۸۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 22 October 2018

کشور عراق با حضور شهرهای مقدسی همچون کربلا، نجف، سامرا و کاظمین و قرار داشتن آرامگاه‌های شش تن از دوازده امام شیعیان در این کشور از مراکز بزرگ دینی و مذهبی شیعیان محسوب می‌شود. از همین رو با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و ایام سوگواری اربعین، اکثر ایرانیان که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند ماه های محرم و صفر را برای سفر خود انتخاب می کنند. هر ساله تعداد زیادی از زائرین ایرانی با پیوستن  به پیاده روی اربعین حسینی، مسیر ایران به عراق را به قصد زیارت و عزاداری در حرم امام حسین (ع) طی می‌کنند. هر سال خدمات رفاهی و مسافرتی بهتری از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان‌های ذینفع برای راحتی و امنیت زائرین محترم ارائه می‌شود. با این حال سفر به کشورهای خارجی می‌تواند خطراتی به همراه داشته باشد. شرکت‌های بیمه با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب با سفرهای خارج از کشور، خیالی آسوده برای امنیت مالی و جانی برای مسافرین عزیز کشورمان به مراه می‌آورند.

در سفرهای خارجی، به دلایل متعددی از جمله آشنا نبودن با فضا، تغییرات محیطی و آب و هوایی و ... ، معمولا احتمال بروز برخی مشکلات و خطرات برای شخص افزایش می‌یابد. خطراتی هچون بیماری، به سرقت رفتن مدارک، گم کردن وسایل و بار، و برخی مسائل دیگر. به همین دلیل آگاهی از این خطرات و روش‌های پیشگیری از آنها، از اقدامات مورد نیاز پیش از هر سفری محسوب می‌شود.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است برای پوشش دادن هزینه‌های احتمالی پزشکی، نقص عضو، فوت، و دیگر سوانح و خسارات‌هایی که ممکن است در طول سفر برای شخص پیش بیاید.

این بیمه نیز مانند سایر بیمه‌نامه‌ها، دارای پوشش‌ها و طرح‌های مختلفی است که شرکت‌های بیمه، تمام و یا بخشی از آن را ارائه می‌دهند. مسافران نیز باید با توجه به نیازها و شرایط خود، پوشش‌های مناسب و مدنظر خود را خریداری کنند، تا سفری امن و مطمئن داشته باشند. به همین دلیل، جهت سهولت سفر زائرانی که اربعین امسال به کشور عراق سفر می‌کنند در برخی شرکت‌های بیمه،طرح‌هایی ویژه زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

پوشش‌های این بیمه ویژه زائران اربعین امسال، شامل پوشش صدمیلیون تومانی سرمایه فوت، 50 میلیون تومان پوشش نقص عضو و 5 میلیون تومان پوشش هزینه‌های پزشکی است.هزینه بیمه‌های مسافرتی نیز به مدت زمان سفر، سن مسافر و کشور مقصد بستگی دارد. به همین جهت شرکت‌های بیمه مختلفبا توجه به شرایط،قیمت‌ها و پوشش‌های گوناگونی را به مسافران ارائه می‌کنند. اما به طور کلیمی‌توان گفت بهترین بیمه مسافرتی، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت مناسب، بیمه‌ای است که سریع‌تر و بهتر خسارت را پرداخت کرده و کامل‌ترین پوشش را برای حوادث و بیماری‌های رخ داده ارائه دهد.

انتخاب و خرید آنلاین بیمه مسافرتی

برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین بیمه مسافرتی، لازم است مسافران با آگاهی از جزئیات طرح‌های شرکت‌های مختلف، آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و طرحی که قیمت مناسب‌تر و پوشش کاملی‌تر متناسب با شرایط مسافر دارد را برای سفر خود انتخاب کنند.این امکان در سایت‌های فروش بیمه آنلاین، مانند سایت بیمه بازار فراهم شده است. در این سایت امکان مقایسه و خرید بیمه‌های مختلفی مثل بیمه بدنه، شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه عمر و ... جود دارد. در این سایت جزئیات طرح‌های مختلفی که توسط شرکت‌های بیمه، ویژه زائران اربعین ارائه می‌شود، به طور کامل و شفاف موجود است.

همچنین امکان مقایسه همزمان طرح‌های مختلف بیمه مسافرتی که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود نیز فراهم شده است؛ از این طریق زائران اربعین می‌توانند انتخاب راحت‌تر و مناسب‌تری داشته باشند.متقاضیان سفر به کشور عراق می‌توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب این کشور به عنوان مقصد و وارد کردن سایر اطلاعات لازم، گزینه‌های موجود را با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب خود را نهایی کنند. خرید آنلاین بیمه مسافرتی، از امکاناتی است که در نظر گرفته شده تا زائران اربعین به سادگی بیمه مسافرتی خود را خریداری کرده و سفری امن و آرام پیش رو داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار