بازدید 3133

طوفان با سرعت ۷۵کیلومتر در مرز مهران

شهریار حیدری گفت: به دلیل تداوم توفان در مرز مهران، زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.
کد خبر: ۸۴۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 21 October 2018

شهریار حیدری گفت: به دلیل تداوم توفان در مرز مهران، زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.

شهریار حیدری در گفتگو با مهر با اشاره به توفان امروز در مرز مهران گفت: توفان با سرعت ۷۵ کیلومتر منطقه را درنوردید و باعث خسارت به موکب ها و قطع برق شده است.

وی ادامه داد: همه امکانات در سطح شهر و همه دستگاه ها برای کمک رسانی به زائران فعال شده اند و اسکان زائران فراهم شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه توفان تا فردا عصر ادامه خواهد داشت و همچنین جمعیت موجود در مرز مهران بسیار زیاد است توصیه می شود زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.

در عین حال ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین نیز با اشاره به توفان مهران گفت: باد و باران شدید در مرز مهران مشکلاتی را ایجاد کرده و در حال حاضر امکان پذیرایی از زائران در مرز مهران وجود ندارد.

مجروح شدن تعدادی از زوار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تعدادی از زوار در مرز مهران مجروح شده اند.

حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع طوفان و وزش باد در مرز بین المللی مهران تعدادی از زوار و اهالی بومی مهران دچار جراحت شده و در بیمارستان امام حسین این شهر تحت مداوا قرار گرفتند.

طوفان که حدود نیمساعت به طول کشید به موکب ها و ابنیه و تجهیزات مستقر در مرز از جمله قرارگاه رسانه ای صداوسیما خسارت وارد کرد.

در همین حال بنا بر اعلام مسئولان نیروی انتظامی زوار فعلا از حرکت به سمت مرز مهران خودداری کنند.

همچنین با توجه به پیش بینی هواشناسی، در روزهای آینده زوار علاوه بر همراه داشتن لباس گرم از اتراق در مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

هم اکنون شرایط عادی شده و تردد زوار در حال انجام است در عین حال نشست مدیریت بحران استان در استانداری در حال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار