بازدید 11733
از سوی رییس‌جمهور انجام شد؛

معرفی چهار وزیر پیشنهادی به مجلس

گزینه‌های پیشنهادی دولت برای تصدی چهار وزارتخانه اقتصاد، کار، صنعت و راه را به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نامه‌های جداگانه‌ای از زحمات و خدمات محمد شریعتمداری و عباس آخوندی در طول دوران تصدی وزارتخانه‌های راه و صنعت تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۴۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 21 October 2018

شب گذشته با استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صمت و عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی رییس‌جمهور رضا رحمانی و محمد اسلامی را به ترتیب به عنوان سرپرست وزارتخانه‌های مذکور معرفی کرد.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نامه‌های جداگانه‌ای ضمن پذیرش استعفای محمد شریعتمداری از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت، و عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی از زحمات و خدمات آن‌ها در طول دوران تصدی وزارتخانه‌های مزبور تشکر و قدردانی کرد.

رییس‌جمهور هم‌چنین در احکامی جداگانه بر اساس اصل 135 قانون اساسی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» و رضا رحمانی را به عنوان سرپرست «وزارت صنعت، معدن و تجارت» منصوب و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشند.

امروز صبح؛ یکشنبه نیز رئیس جمهور با ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس وزرای پیشنهادی کار، اقتصاد، راه و صنعت را به مجلس معرفی کرد.

محمد اسلامی برای تصدی پست وزارت راه

فرهاد دژپسند برای تصدی پست وزارت اقتصاد

رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت

و محمد شریعتمداری برای تصدی پست وزارت کار

براساس آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند و بعد از آن مجلس باید در صحن علنی وارد بررسی صلاحیت وزرا شود.

در جریان اعلام اسامی گزینه های پیشنهادی دولت برای دو وزارتخانه راه و کار برخی از نمایندگان با فریاد "دو دو" مخالفت خود را با این گزینه‌ها اعلام کردند و در زمان اعلام گزینه وزارت صنعت جمعی با فریاد " چهار چهار "موافقت خود را این گزینه اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۵
خدا به داد مردم برسه با این مجلس
آمریکا بزرگترین دشمن ایران است، بعد وزیری میخواهند بر مسند وزارت بگذارند که تحصیلکرده آمریکاست آن هم در همه مقاطع، واقعا جای تعجب دارد.
واقعا آقای روحانی با معرفی شریعتمداری برای وزارت کار چی فکر کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان پاسخگویی که می رسد استعفا می دهند . خوب برنامه ای است .
انتخاب شریعتمداری برای وزارت رفاه بهترین گزینه است چون تنها کسی که متخصص کن وفیکون نمودن وزارتخانه های بزرگ در کوتاه مدت است ایشان میباشد. راستی ایشان در زمان خاتمی فوق دیپلم بود و وزیر بازرگانی و خیلی عملکرد مثبتی داشت چطور شد که الان دکترا دارند و در وزارت صنعت موفق نبودند؟ انشاء الله در وزارت کار ورفاه اجتماعی جبران خواهند کرد!!!!
محمد شریعتمداری برای تصدی پست وزارت کار
این دولت توی چهارسال اول هم نشون داده بود چیه و این کارهاش فقط سرافکندگیه برای کسانی که بهش رای دادند تا ثابت بشه خردمندان جامعه کسانی به جز این طیف هستند
آقا چقدر نون قرضی
شریعتمداری تو پست قبلی چقدر موفق بود که دوباره پست بگیره ؟
خدایی شریعتمداری چه چیزی دارد که دوباره وزیر شود؟
حلقه بسته مسولین ، در ایران مسئولی بیکار و بازنشسته نمیشود بلکه از صندلی به صندلی دیگر منتقل می گردد ....
شریعتمداری اگر وزارت مناسبی داشت ، همان سر جای خودش میماند
جناب روحانی شما وامدار ملتید
کاش می شد پرسید که این آقای شریعتمداری با پست های که تا حال داشته چه گلی به سر این ملت یا حتی وزارت خانه متبوع شان زده اند!!!!!!! که باز انتخاب شده اند؟؟؟؟؟ شاید هم واقعاً قحط رجال است و در بین هشتاد ملیون نفر از این ها بهتر نیست!!!!!!!!!!!
وزیری که استیضاح شده رو دوباره واسه یه وزارتخانه دیگه پیشنهاد میده
توهین به شعور مردم ...
بازهمون اش وهمون کاسه
ب
به قول آقای همساده در برنامه کلاه قرمزی :آقو ژان ژاک رسو میگه در ایران مثل انرژی که هیچوقت نابود نمیشه و از شکلی به شکل دیگه در میاد مسئولین هم هیچوقت از گردونه مدیریت خارج نمیشن بلکه از مسئولیتی به مسئولیت دیگری منتقل میشن!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار