بازدید 6131
۱
سوژه

افشاگری‌عابدینی‌ازروش‌فدراسیون‌برای‌بستن‌دهان‌منتقد

کد خبر: ۸۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 21 October 2018

امیر عابدینی می گوید آستانه تحمل و انتقاد پذیری در فدراسیون فوتبال کم شده است و این نهاد برای مقابله با منتقدین از آنها شکایت می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال در یک سال نخست ریاست تاج، از مسایل داخلی فدراسیون پرده برداشت. وی به سوالات مختلفی پیرامون فوتبال پاسخ داد.

اردوی اخیر تیم ملی خالی از حاشیه نبود و کی‌روش و دستیارش با عوامل تیم ملی امید از جمله استیلی و شاهرودی وارد درگیری لفظی شدند.

کی‌روش می‌گوید تیم ملی من، بچه‌های من، آکادمی من، کمپ من؛ این "من" را ما به او دادیم. تیم ملی به معنای حلقه‌های وابسته به هم در همه رده‌های سنی است. همه رده‌های سنی برای ما مهم هستند. فقط بازیکنان لژیونر مهم نیستند. بازیکنان لیگ برتر هم مهم هستند. نمی‌شود با دعوت بازیکنی به تیم ملی تا ابد قرارداد بازیکن را در قیمت بالایی حفظ کنیم.

افشاگری عابدینی ازروش فدراسیون برای بستن دهان منتقد

منظورتان این است که یک‌سری از بازیکنان شایستگی حضور در تیم ملی را ندارند؟

اعتقاد دارم شایسته‌ترین‌ها در تیم ملی جمع نشدند. بعضی‌ها در ابعاد مختلف خوب هستند اما در کورس رقابت برای تیم ملی حضور ندارند. ما از کی‌روش بی‌وفایی‌های زیادی دیدیم. تا روزی که فدراسیون فوتبال تکلیف خود را در قالب مدیریت کلان حل نکند و مدیریت تعاونی داشته باشد، شرایط به همین منوال است.

عملکرد فدراسیون فوتبال خالی از انتقاد نبوده. از نحوه مدیریت بر تیم‌های ملی تا نقش منفعل مدیران فدراسیون در فرونشاندن مشکلات بین تیم ملی بزرگسالان و امید مورد انتقاد است.

ما باید یاد بگیریم که انتقاد کنیم و به انتقاد هم بها دهیم. اگر این را یاد نگرفتیم، مطمئن باشید راه سازندگی به روی ما بسته شده است. من می‌بینم به محض این‌که انتقادی مطرح می‌شود، فدراسیون راهکار شکایت را پیش می گیرد. این عمل به آن معنی است که آستانه تحمل و انتقاد پذیری کم شده است. در محافل عمومی و فضای مجازی انتقاد نمی‌شود و سره از ناسره تشخیص داده نمی‌شود. باید مردم را به عنوان وجدان یک ملت بپذیریم. چرا فکر می‌کنیم که باید جای دیگر حرفمان را بزنیم؟ همیشه زبان منتقد رو بستیم.

فدراسیون فوتبال در اقدامی آل‌اشپورت را به عنوان اسپانسر تیم‌های ملی انتخاب کرد اما این قرارداد تاکنون اجرا نشده... از طرفی فدراسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد که پوشاک آدیداس با وجود نبود قرارداد، در جام ملت‌های آسیا استفاده می‌شود. این اقدام از نظر اقتصادی مورد انتقاد بوده.

مطمئن باشید تیم ملی در جام ملت‌ها پوشاک داخلی می‌پوشد!!

مطمئنا کی‌روش این موضوع را برای تیم ملی قبول نمی‌کند. آل‌شپورت هم قرار بود در ایران پوشاک خود را تولید کند.

او را مجبور به این کار می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تاج معاون کفاشیان بوده و به جز صعه صدری که کفاشیان داشت و فحش خورش خوب بود و تاج کم ظرفیت و بی طاقت است در سایر موارد مدیریت را از روی دست کفاشیان کپی کرده است و به همین خاطر است که کی روش همچنان می تازد و به همه زور میگوید و تاج در برابرش هیچکاره است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار