بازدید 3564
۳

آیا کی روش را از تمدید با ایران پشیمان کرده اند؟

کی روش اگر بگوید قراردادش را منعقد کرده، به دنبال رقمش می گردند و او متهم به دریافت پول زیاد می شود. اگر بگوید قراردادش را امضا نکرده، طور دیگری خجالتش می دهند و متلک و طعنه می پرانند. سرمربی تیم ملی در چنین شرایطی چه کند؟
کد خبر: ۸۴۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 20 October 2018

کارلوس کی روش در مصاحبه ای با یک شبکه بین المللی گفت دستمزد برایم مهم نیست و من بدون قرارداد دارم با ایران کار می‌کنم. این مربی در پاسخ به سوال خبرنگار که عنوان کرد دارد مجانی برای ایران کار می‌کند توضیح داد: خیر این طور نیست. من همه چیز را در نظر می‌گیرم. احساسات و همه چیز برایم مهم است.

به گزارش تابناک ورزشی، آنچه کی روش می گوید البته با مزاج بعضی ها در داخل سازگار نیست. برخی نیروهای داخلی که پیشتر برای تیم ملی تعیین تکلیف می کردند و در انتخاب بازیکنان بعضا مشارکت و نقش اساسی داشتند اما حالا مدعی انتشار قرارداد سرمربی تیم ملی هستند!
آنها مهدی تاج را تحت فشار قرار می دهند و می گویند اگر کی روش با فدراسیون فوتبال قراردادش را تمدید کرده چرا آن را منتشر نمی کند؟ ادعایی فراتر از انتشار عمومی قرارداد هم دارند؛ این که شاید کی روش کار در ایران را رها کند و برود…

به فوتبال اروپا اشاره نمی کنیم اما در عراق، آیا قرارداد رسمی سرمربی تیم ملی این کشور در جایی منتشر شده است؟ژاپن، کره جنوبی و استرالیا آیا قرارداد سرمربیان خود را منتشر کرده اند؟ ادعای پر طمطراق انتشار قرارداد در سایت فدراسیون فوتبال را در کجای دنیا انجام داده اند؟
کی روش اگر بگوید قراردادش را منعقد کرده، به دنبال رقمش می گردند و او متهم به دریافت پول زیاد می شود. اگر بگوید قراردادش را امضا نکرده، طور دیگری خجالتش می دهند و متلک و طعنه می پرانند. سرمربی تیم ملی در چنین شرایطی چه کند؟
او در جامعه ای گرفتار شده که خودش هم نمی داند فرق خوب و بد چیست؟ جامعه ای با یک فوتبال پر از تناقض و سرشار از ندانم کاری… کی روش این بار بابت ماندن در تیم ملی، عزم سفر به جام ملت ها و آغاز یک جنگ دوباره پشیمان شده است.
۸ سال با این جماعت جنگیدن و یکی به دو کردن بس نیست؟ خبرورزشی نوشت: آنهایی که در انتظار انتشار قرارداد کی روش هستند، خیلی خوب می دانند هرگز این اتفاق رخ نمی دهد؛ چون در هیچ کجا باب نیست این مسائل خصوصی رسانه ای شود. شاید هدف آنها فقط مته به خشخاش گذاشتن و آزار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کی روشی پور نباشید، دلتان بحال زار خودمون بسوزه، نه اون هفت خط
فدراسيون فوتبال خودش ميگه قرار داد كي روش تمديد شده ربطي به منتقدين داخلي نداره يا كي روس دروغ ميگه يا فدراسيون
كلا تو اين مملكت هر كه خوب كار كند پشيمانش ميكنند . . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی