بازدید 4490
گزارش بازی

جوان های شفر به داد استقلال رسیدند/اشک دانشگر درروزدرخشش قائدی و صیادمنش

استقلال با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و موقتا جای سایپا را در رده پنجم گرفت و باید منتظر نتایج بازی‌های دیگر باشد تا ببیند در همین رده می‌ماند یا نه. سایپا هم به رده ششم سقوط کرد.
کد خبر: ۸۴۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 19 October 2018

استقلال در روزی که وینفرد شفر را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت، توانست بازی باخته را با نتیجه ۲ بر یک از سایپا ببرد و به حال و روزش در جدول رده بندی سر و سامان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سایپا و استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود مهمان آبی پوش به پایان رسید. در این بازی علی دشتی در دقیقه ۵ برای سایپا و محمد دانشگر در دقیقه ۲۳ و وریا غفوری در دقیقه ۸۰ برای استقلال گل‌زنی کردند. گل انفرادی علی دشتی به حسین حسینی یکی از زیباترین گلهای لیگ برتر تا اینجا بود که مشابهش کمتر در فوتبال امروز ایران دیده می شود.

ترکیب سایپا: محمدحسین منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو،  محمدامین حاج محمدی، مهرداد کفشگری (روزبه شاه‌علی دوست - 53)، آرش رضاوند، مهدی ترابی (رضا جعفری - 70)، علی دشتی (محمدرضا سلیمانی - 64)، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی (سجاد آقایی - 73)، مرتضی تبریزی (نیومایر - 89) و اللهیار صیادمنش (الحاجی گرو - 82).

جوان های شفر به داد استقلال رسیدند/اشک دانشگر درروزدرخشش قائدی و صیادمنش

استقلال با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و موقتا جای سایپا را در رده پنجم گرفت و باید منتظر نتایج بازی‌های دیگر باشد تا ببیند در همین رده می‌ماند یا نه. سایپا هم به رده ششم سقوط کرد. شفر در این دیدار بالاخره حسینی را به زمین فرستاد و به جای رحمتی از این گلر در چارچوب دروازه استقلال استفاده کرد.

شرح گل ها

سایپا 1 استقلال 0 (دقیقه 6، علی دشتی): مهاجم تکنیکی سایپا در این دقیقه موفق شد با حرکتی دیدنی دانشگر و کریمی را از پیش روی خود بردارد و سپس منتظری را نیز جا گذاشت و با شوتی زیبا توپ را به زیر طاق دروازه استقلالی ها زد.

سایپا 1 استقلال 1 (دقیقه 23، محمد دانشگر): حمله سراسری آبی پوشان بالاخره نتیجه داد و مدافع پیش تاخته این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. دانشگر در این دقیقه در حالی که تعادل کافی هم نداشت از درون محوطه جریمه ارسال آبی پوشان را تبدیل به گل تساوی بازی کرد.

سایپا 1 استقلال 2 (دقیقه 81، وریا غفوری): حرکت تند و تیز فنی صیادمنش با واکنش مدافع نارنجی پوشان در محوطه جریمه شد و در نهایت برخورد این دو بازیکن یک ضربه پنالتی برای استقلال به دنبال داشت و غفوری توانست برخلاف حرکت گلر سایپا گل دوم این بازی را به ثمر برساند.

دقایق حساس

دقیقه 8 – تنها دو دقیقه پس از گلزنی نارنجی پوشان موقعیتی فوق العاده نصیب تبریزی شد اما ضربه سر مهاجم استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 26 – ضربه ایستگاهی استقلالی ها به دیدنی ترین حالت ممکن نواخته شد اما با برخورد به تیر افقی دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 11 – آرمین سهرابیان در این دقیقه می توانست دروازه حریف ر اباز کند اما شوت این بازیکن توسط منادی مهار شد. 

دقیقه 13 – باز هم سایپا حمله خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب داد اما باز هم تبدیل به گل نشد تا هر دو تیم با امید به باز کردن دوازه حریف به کار خود ادامه دهند. 

دقیقه 42 – استقلالی ها در این دقیقه می توانستند برای دومین بار دروازه حریف را باز کنند اما این اتفاق نیفتاد و تنها تیرک دروازه به لرزه درآمد تا آبی پوشان در لرزاندن تیرک دروازه هت تریک کنند. 

دقیقه 43 – دیدار مهیج سایپا و استقلال پیش از پایان بازی می توانست یک گل دیگر به همراه داشته باشد اما شوت سرکش بازیکن این تیم از کنج محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت 

دقیقه 44 – ضربه سنگین طارق همام با اختلاف کمی از بالای دروازه نارنجی پوشان به بیرون رفت.

دقیقه 48 – حمله سراسری آبی پوشان چیزی نمانده بود یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند اما این اتفاق نیفتاد تا موقعیتی ایده آل از دست استقلالی ها برود. 

دقیقه 55 – پاس زیبای تبریزی در موقعیت خوبی به صیادمنش رسید اما ضربه مهاجم استقلالی ها توسط منادی دفع شد. 

دقیقه 57 – ارسال دقیق قائدی موقعیت خطرناکی در محوطه سایپا ایجاد کرد اما واکنش سریع منادی مانع از گلزنی دوباره آبی ها شد. 

دقیقه 60 – قائدی می توانست دروازه سایپایی ها را در این دقیقه باز کند اما سیو دیدنی منادی مانع از این کار شد.

دقیقه 62 – شوت سنگین اسدی از زاویه بسته دروازه آبی ها تهدید کرد اما واکنش حسینی این توپ را راهی کرنر کرد. 

دقیقه 68 – ارسال نارنجی پوشان نصیب مهاجم این تیم شد اما حرکت سریع گلر آبی از این موقعیت را از حریف گرفت. 

دقیقه 3+90 – موقعیتی بسیار خطرناک در این لحظه می شد بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر مدافع سایپایی ها را حسینی با سیوی دیدنی مهار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل