بازدید 3141

دولت جزیره‌ای و غیرمنسجم عمل نکند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای و غیرمنسجم دولت روحانی، گفت: دولتمردان باید به رفتارهای غیرقابل اعتماد غربی‌ها توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 19 October 2018

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی دولت آقای احمدی نژاد رخ داد به ویژه نحوه انتخاب و عزل وزرا انتظار می‌رفت که در دولت آقای روحانی با انتخاب وزرای با سابقه و با تجربه ضمن استفاده تجربیات دولت‌های قبل مسیر اقتصادی و سیاست داخلی و خارجی را به سمت تعادل برساند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه دولت یازدهم با نگاه به غرب و عدم اعتماد به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی داخلی کار خود را آغاز کرد، دولت اقای روحانی رفع مشکلات اقتصادی کشور را در تقویت روابط خارجی به ویژه آمریکا می‌دانست.

بیشتر بخوانید:

بخش مهمی از مشکلات کشور مربوط به کم و کیف روابط خارجی است

 

وی افزود: آقای روحانی با توجه به تجارب خود در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی با سیاست‌های غربی‌ها آشنا بود اما وی دچار نوعی خودشیفتگی شد و احساس کرد با میانبر می‌تواند آمریکا و اروپا را به سمت ایران بکشاند و از این رو تلاشی برای استفاده از منابع و ظرفیت‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی نکرد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت آقای روحانی دولت هماهنگ و قابل اعتماد به یکدیگر بودند، یادآور شد: در دوره یازدهم و دوازدهم شاهد دولت جزیره‌ای ناهماهنگ هستیم لذا بین حوزه‌های مختلف استان‌ها و وزرا انسجام وجود ندارد، در دولت یازدهم به موجب تصمیمات مذکور شاهد تصویب برجام، عقب نشینی از مواضع کشور و کاهش اعتمادسازی بودیم و در دولت دوازدهم تنش‌ها به ویژه تنش آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی تشدید و غیرقابل اعتماد بودن غرب اثبات شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: دولت آقای روحانی هنوز در تلاش است تا در مسیر غرب و اتکاء به غربی‌ها حرکت کند، به نظر دولت دنبال رفع مشکلات به کمک اروپا است حال آنکه از کابینه منسجمی هم برخوردار نیست، بنابراین بین استانداران و وزرا هیچ انسجامی وجود ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزارتخانه‌های بدون وزیر، گفت: در شرایط نامناسب اقتصادی این وزارتخانه‌های مهم باید از وزیر کارآمد برخوردار باشند، حال آنکه دولت به این موضوع هم اعتنایی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل