بازدید 2567

بشار الجعفری: اشغال‌گری اسرائیل عامل همه بحران‌های منطقه است

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر مخالفت قاطع این کشور با اقدامات اسرائیل در جولان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۴۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 19 October 2018

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر مخالفت قاطع این کشور با اقدامات اسرائیل در جولان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه گفت: ما کاملا با اقدامات اسرائیل در جولان مخالفیم. تمامی اراضی عربی که توسط اسرائیل اشغال شده با ابزارهای قانونی آزاد خواهد شد. اشغال اراضی کشورهای عربی توسط رژیم صهیونیستی، دلیل اصلی ناامنی‌های منطقه است و شورای امنیت سازمان ملل باید فکری برای پایان این اشغالگری‌ها بکند.

الجعفری گفت: اگر سازمان ملل خواهان پایان دادن به بی‌ثباتی در خاورمیانه است، باید برای پایان دادن به اشغالگری‌ها تلاش کند. رژیم صهیونیستی همچنان جولانی را که اهالی آن از اقدامات سرکوبگرانه و تجاوزات رنج می‌برند، در اشغال دارد و این اشغالگری اکنون به مرحله حمایت مستقیم از گروه‌های تروریستی در سوریه و تجاوزات و حملات پیاپی به خاک سوریه رسیده است.

وی گفت: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه دلیل واضحی است بر اینکه تل آویو وارد مرحله جدیدی از تحرکات تروریستی شده است و صدها نفر از اعضای گروه تروریستی "کلاه سفیدها" را به صورت قاچاق به کشورهایی می‌فرستد که می‌خواهند به سوریه ضربه وارد کنند.

الجعفری بر موضع "ثابت" سوریه درباره حمایت از مردم فلسطین و حق آن‌ها درباره تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل