بازدید 3844
۲
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

تقویت ۹۵ واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز هفته

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه ۹۷، با افزایش ۹۵ واحدی معادل ۰.۰۵ درصد به رقم ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. این در حالیست که در روز گذشته نیز، شاهد رشد ۲۲۳۲ واحدی معادل ۱.۲۴ درصد بودیم.
کد خبر: ۸۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 17 October 2018

تقویت ۹۵ واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز هفتهشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه ۹۷، با افزایش ۹۵ واحدی معادل ۰.۰۵ درصد به رقم ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. این در حالیست که در روز گذشته نیز، شاهد رشد ۲۲۳۲ واحدی معادل ۱.۲۴ درصد بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۷ واحدی معادل ۰.۰۵ درصد به رقم ۵۳ هزار و ۴۶۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۲۱ واحدی معادل ۱.۱۱ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۶۸۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با ۲۲۷ واحدی معادل ۱.۱۱ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۲۶۴ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۷۹۰ واحد کاهش معادل ۰.۴۰ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۴ هزار و ۴۳۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۱۲۹ واحد کاهش معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۳۷ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۱۴۸ واحد افزایش معادل ۰.۳۳ درصد همراه بود و عدد ۳۵۱ هزار و ۱۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۸۲ هزار ۹۲۹ واحد قرار گرفت.

تقویت ۹۵ واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز هفته

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی تاپیکو (س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین) با ۱۳۸ واحد، نماد شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با ۱۲۹ واحد، نماد مبین (پتروشیمی مبین) با ۱۱۰ واحد، نماد رمپنا (گروه مپنا (سهامی عام)) با ۱۰۹ واحد، نماد اخابر (مخابرات ایران) با ۹۲ واحد، نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با ۸۹ واحد، نماد کچاد (معدنی‌وصنعتی‌چادرملو) با ۸۸ واحد، نماد همراه (شرکت ارتباطات سیار ایران) با ۸۵ واحد، نماد جم (پتروشیمی جم) با ۵۹ واحد و نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) با ۵۰ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در سبزپوشی شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۲۱۸ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۸۸ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۶۲ واحد، نماد ومعادن متعلق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۵۶ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۴۳ واحد و نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۳۹ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بادستکاری سقوط بیش از۲۰۰۰ واحدی رامثبت کردند انهم چنددقیقه مانده به زمان اتمام ساعت کاری تالاربورس!!!
دستکاریشون حرف نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی