بازدید 3741

کلاهبرداری با شگرد اسکیمر

کد خبر: ۸۴۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 17 October 2018

رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری اینترنتی با ترفند اسکیمر در شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمد اقبالی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتای استان البرز و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه مبالغ هنگفتی از حساب آنها کسر شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت مجرمانه کلاهبرداران در این بخش حرفه‌ای و بدون باقی گذاشتن کوچکترین ردی از آنها بود، شناسایی و دستگیری اعضای باند را دچار پیچیدگی می‌کرد.

سرهنگ اقبالی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 9 نفر از اعضای این باند شدند که این افراد با اجاره یک دکه در مسیر گذر مسافران از استان البرز اقدام به کپی کارت‌های بانکی کرده و به این شیوه از 120 نفر از شهروندان به میزان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

رئیس پلیس فتای البرز در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداران افزود: در ابتدا یک زن و شوهر با هویت جعلی اقدام به اجاره یک دکه در شهرستان نظرآباد استان البرز کرده و با استفاده از یک دستگاه کارتخوان، کارت‌های بانکی مشتریان را کپی و رمزهای آنها را نیز یادداشت می‌کردند.

سرهنگ اقبالی با بیان اینکه متهمان با همین شیوه و به‌صورت باندهای چندنفره در شهر‌های کرج، تهران و قزوین از مشتریان خود کلاهبرداری کرده‌اند،گفت: سردسته این باند کلاهبرداری در خارج از کشور بسر می‌برد که از سوی پلیس اینترپل تحت تعقیب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار