بازدید 5431

درخواست کمک برای پیدا شدن پسربچه پنج ساله

کد خبر: ۸۴۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 15 October 2018

پلیس تهران به دنبال ردی از پسربچه پنج ساله‌ای است تا آن را به مادرش برگرداند. این پسر در پی اختلافات خانوادگی و از سوی پدرش ربوده شده است.

به گزارش قانون، 24 خرداد پرونده ای با موضوع فقدان پسربچه ای پنج ساله به‌نام «کارن» از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

مادر کارن پس از حضور در اداره یازدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:با توجه به مشکل شدید خانوادگی که با همسرم و اعضای خانواده اش پیدا کرده ام حضانت پسرم به‌نام کارن از سوی دادگاه به من داده شد.

روز چهارشنبه در قرارِ دادگاه، پسرم را در کلانتری تحویل پدرش دادم، پدر کارن باید پسرم را روز پنج‌شنبه باز می گرداند اما روز پنج‌شنبه در تماس تلفنی مرا تهدید كرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و قصد دارد کارن را از کشور خارج کند. از آن زمان تاکنون دیگر نه از کارن و نه از پدرش هیچ اطلاعی ندارم.

کارآگاهان اداره یازدهم در ادامه رسیدگی به این پرونده و در مراجعه به محل سکونت پدر کارن در منطقه صادقیه تهران اطلاع پیدا کردند که پدر کارن با طرح و برنامه قبلی از محل سکونتش متواری شده و هیچ‌کدام از اعضای خانواده او نیز اطلاعی از وی ندارند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، هماهنگی لازم با بازپرس پرونده برای انتشار تصویر کارن انجام شده است.

پلیس از تمامي کسانی که موفق به شناسایی تصویر کارن شده‌اند و اطلاعی از محل سکونت وی در اختیار دارند درخواست می کند تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی