بازدید 12702
۲

مراسم وداع با بهرام شفیع

کد خبر: ۸۴۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 11 October 2018

مراسم وداع با بهرام شفیع لحطاتی پیش در حالی برگزارشد که از دوستداران دو جامعه ورزش و رسانه برای بدرقه ی او به خانه ی ابدی در مقابل مسجد بلال صداو سیما حاضر شده بودند.

به گزارش ایسنا، بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی در سن 62 سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر سکته درگذشت.

شفیع که مجری قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون یعنی برنامه ورزش و مردم بود، حدود 30 سال در این برنامه به مجری گری پرداخت.

او از سال 1384 رئیس فدراسیون هاکی نیز بود. شفیع پیش از این چند بار بخاطر ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شده بود.

***طنین صدای بهرام شفیع در مراسم وداع

این مراسم با پخش صدای گزارش‌های زنده‌یاد بهرام شفیع و اجرای جواد خیابانی آغاز شد.

امروز حق داریم بترسیم و بلرزیم در نبود او

خیابانی در ابتدای این مراسم گفت: لرزش صدای من را بر قامت خودتان ببخشید. ما امروز حق داریم که در نبود مردی که همیشه حامی ما بود بلرزیم و بترسیم. خیلی ممنون که امروز مجلس ختم پدر من آمدید. درحالی که مسابقات ورزشی را خیلی راحت می شود اجرا کرد و از بهرام شفیع یاد گرفتیم اما این نوع اجرا برای ما خیلی سخت است و ما آن را یاد نگرفتیم.

خیابانی در حالی که بغض و لرزش صدا داشت در ادامه گفت: همه همکاران از این مرد خاطره داریم. یک ماه نمی شد که در بیمارستان بستری بود اما در آن حال هم قهقهه می‌زد و می خندید. ورزش و مردم یعنی برنامه مردم و از قدیمی ترین برنامه های سازمان صدا و سیما محسوب می شد و تمام خاطرات بهرام شفیع است و ورزش و مردم یعنی برنامه بهرام شفیع‌.

این مجری گفت: من ۲۷ سال است که برای او شاگردی می کنم و همیشه معتقدیم که امروز پیکر روح بهرام شفیع از بین ما رفت ولی روح آن همیشه با ما همراه است.

پورحسین: شفیع در عرصه اجرا پهلوان بود

رضا پور حسین قائم مقام معاونت سیما در ادامه این مراسم بیان کرد: ما همه در اینجا جمع شدیم تا یکی دیگر از چهره های ورزشی و رسانه ای را بدرقه کنیم، چرا که مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغاز زندگی جاودان است. به ویژه بهرام شفیع که کارنامه درخشان و رسانه ای او نشان داد که او در یادها و خاطره ها زنده می ماند.

وی گفت: او مردی بود که در ورزش و مردم از فتوت و جوانمردی و پهلوانی و رشادت صحبت می کرد. شفیع قریب به ۴۰ سال مهمان خانه های مردم بود، که به تعبیر من می شود او را پهلواین در عرصه ی اجرا نامید.
وی در پایان گفت: جای دارد از جانب خودم و دکتر میرباقری معاون سیما این عارضه را به خانواده و همکارانشان تسلیت بگویم.

در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله سید حسن خمینی، جواد خیابانی، پرویز مظلومی، فتح الله زاده مدیر اسبق باشگاه استقلال و ..برخی مدیران صداو سیما از جمله علی عسگری ، رضا پور حسین، مجید زین العابدین و .... حضور دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
روحش شادویادش گرامی
روحش شاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر