بازدید 1484

آمار قبولی دانشجویان شهید بهشتی در آزمون جامع پیش‌کارورزی

کد خبر: ۸۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 10 October 2018

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از قبولی ۹۲ درصدی دانشجویان این دانشکده در آزمون جامع پیش کارورزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی طبیبی گفت: با توسعه زیرساخت‌های آموزشی و برقراری تعامل سازنده در محیط های آموزشی، شهریورماه جاری رکورد قبولی دانشجویان در آزمون جامع پیش‌کارورزی طی ۴ سال گذشته به ثبت رسید.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: دانشجویان دانشکده این دانشگاه در آزمون جامع پیش‌کارورزی شهریور ماه ۹۷ بهترین نتایج قبولی در طی ۴ سال گذشته را کسب کرده‌اند و میانگین قبولی در این آزمون از ۸۷,۵ درصد در سنوات گذشته به ۹۲.۲ درصد در این دوره افزایش یافته است.

وی با اشاره به دلایل این موفقیت توضیح داد: علاوه بر سعی و تلاش دانشجویان، برنامه‌ریزی دانشکده در جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ریزی آموزشی با همکاری و تعامل گروه‌های آموزشی در ثبت این موفقیت اثرگذار بود.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در جلسات گروه‌های آموزشی و ارتباط مستقیم با اساتید در راستای ارتقای کیفی آموزش را یکی از عوامل مهم موفقیت دانشجویان در آزمون‌ها عنوان کرد.

به گفته طبیبی، ارتباط مستقیم با دانشجویان و حضور در جلسات بررسی مشکلات، فعال کردن مراکز آموزشی جهت برگزاری برنامه‌های آموزشی در تمام طول هفته و همچنین برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون جامع پیش‌کارورزی با هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی و حضور پرسپتورهای بخش‌های آموزشی جهت رفع اشکالات و تقویت نقاط ضعف دانشجویان از اقدامات مهمی بود که توانست بر حضور موفق‌تر دانشجویان در عرصه‌های مهم علمی اثرگذار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار