بازدید 43834
۲
در پیام تسلیت سیدحسن خمینی به خانواده گزارشگر معروف عنوان شد

رابطه فامیلی مرحوم بهرام شفیع با امام خمینی(ره)

کد خبر: ۸۴۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 10 October 2018

در تسلیت اینستاگرامی نوه امام راحل (ره) برای درگذشت مرحوم بهرام شفیع، از نسبت فامیلی‌شان پرده برداری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، درگذشت ناگهانی مرحوم بهرام شفیع، مجری و گزارشگر ورزشی قدیمی سیما که عصر روز گذشته اتفاق افتاد هنوز هم بازتاب‌های گسترده‌ای در جامعه دارد و شاهد واکنش چهره‌های مطرح عرصه‌های مختلف به فوت ایشان هستیم. سیدحسن خمینی، نوه امام راحل (ره) با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به درگذشت مرحوم بهرام شفیع واکنش نشان داد. در جایی از متن منتشر شده از رابطه فامیلی مرحوم شفیع با امام راحل (ره) هم برای اولین بار پرده برداری شد.

در این متن نوشته شده است: «پنج شنبه قبل بود که بعد از مدت ها مرحوم آقاى بهرام شفیع را در حرم امام دیدم. دیدار طولانى و شیرینى بود. ایشان پسر خاله پدرم بود و به همراه دو دایى خویش که دایى هاى مرحوم پدرم هم هستند ، تشریف آورده بودند. از سالهاى دهه شصت و برنامه ى ورزش و مردم و قصه هاى مختلف سخن رفت. از فرزندش که معلوم بود به او مى نازد هم سخن مى گفت. قرار بود یک شنبه مطلبى را از من جویا شود که تلفن نزد. دیروز خبر تلخ درگذشتش را شنیدم. خدا ایشان را با اولیاء خود محشور گرداند و به خانواده محترم شان صبر و اجر عنایت فرماید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یه بار مرحوم خودش به شوخی میگفت که این بچه ها(همکارای جوانش که در اطرافش بودن)چندین بار عوض شدند ولی نمیدونم چرا من هنوز هستم
واقعا طفلکی نمیدونسته !!!
پس گردن کلفت هم بود
خدا رحمتس کنه(از طرف بختیاریها)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان