بازدید 2352
۱

حسین کلانی:پرسپولیس درآزادی کاری می‌کند که قطری‌ها جرات اظهار وجود نکنند

کد خبر: ۸۴۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 10 October 2018

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است با بازگشت غایبان این تیم در بازی برگشت، سرخ‌پوشان می‌توانند با قدرت السد را شکست دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در قطر، السد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. این پیروزی برای شاگردان برانکو در حالی رقم خود که پرسپولیس محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا به خاطر محرومیت و حسین ماهینی به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین خود برانکو هم به خاطر محرومیت نمی‌توانست تیمش را از نزدیک هدایت کند.

در همین رابطه حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نمایش سرخ‌پوشان ایران مقابل السد اظهار کرد: پرسپولیس مقابل السد بسیار محدود بود و چند مهره اصلی خودش را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت. مضاف بر این که سرمربی تیم هم در کنار زمین حضور نداشت. با تمام این اوصاف، پرسپولیس در زمین حریف از جان و دل مایه گذاشت و بازی کرد و با یکسری جوان آینده‌دار موفق شد مقابل تیمی که همه آن را از قبل برنده می‌دانستند، برنده شد. جوانان پرسپولیس در این بازی به میدان رفتند و با همیت تمام خوب بازی کردند و بازی را بردند. آن‌ها نشان دادند که پتانسیل جوانان ایرانی تا چه حد بالاست که می‌توانند در هر زمینه‌ای موفق باشند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار برگشت مقابل السد که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، توضیح داد: السد در ایران باید مقابل توفان وطن‌پرستان ایرانی بازی کنند. در این بازی پرسپولیس نماینده ایران است و مطمئنا همه ایران از این تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله پرسپولیس با صلابت و قدرت تمام و با بازگشت محرومان و مصدومانش بتواند با نمایشی یک پارچه، السد را شکست دهد و کاری کند که قطری‌ها جرات اظهار وجود در آزادی را نداشته باشند. به امید خدا در بازی برگشت السد را شکست می‌دهیم و با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان این رقابت‌ها می‌شویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حذف پرسپولیس در ازادیییییییییییییییییییی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار