بازدید 5802

۴۰ نماینده خواستار رای‌گیری علنی برای CFT شدند

کد خبر: ۸۴۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 07 October 2018

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: 40 نفر از نمایندگان در نامه ای به هیات رییسه خواستار رای گیری علنی برای لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.

به گزارش ایرنا، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: 40 نفر از نمایندگان در نامه ای به هیات رییسه خواستار رای گیری علنی برای لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.

«احمد امیرآبادی» گفت: 40 نماینده در این نامه که به بنده تحویل داده شد، خواستار مشخص شدن نام موافقان و مخالفان رای گیری لایحه CFT و اعلام آن هستند.

وی ادامه داد: این موضوع در صحن علنی مجلس به رای گیری مجلس گذاشته می شود و اگر نمایندگان موافق آن باشند رای گیری هلمی انجام می شود.

امکان آبستراکسیون اعضای فراکسیون ولایی در جلسه امروز مجلس

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین به جلسه صبح امروز این فراکسیون اشاره کرد و گفت: اعضای این فراکسیون جدا از جلسه غیرعلنی امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن برگزاری جلسه دیگری مخالفت خود را با CFT اعلام کردند.

امیرآبادی رای اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی به لایحه CFT را منفی اعلام کرد.

وی افزود: احتمالا اگر تعداد ما به حد لازم برسد در مجلس آبستراکسیون( نصاب شکنی) خواهیم کرد و از مجلس خارج می شویم و اگر تعداد ما برای آبستراکسیون کافی نباشد در مجلس جمع می شویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر