بازدید 2304
۴

دستگیری راننده‌ای که مامور راهور را زیر گرفت

کد خبر: ۸۴۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 06 October 2018

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز جزئیات ماجرای حمله به مأمور راهور و پخش فیلمی دراین باره در فضای مجازی را تشریح کرد.

به گزارش جام جم، سرهنگ غلامعلی شرق در گفتگو با میزان تشریح کرد:چندی پیش در میدان عظیمیه شهر کرج یکی از ماموران پلیس راهور درحال اعمال قانون راننده خانم خودرو سمند بود که در این میان مردی به آن‌ها نزدیک شد تا از خانم جوان دفاع کند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در ادامه مرد مداخله جو اقدام به فحاشی کرده و مأمور پلیس راهور درخواست نیروی کمکی می‌کند. در این لحظه مرد میانسال با خودروی خود به سمت افسر پلیس حرکت کرده و مأمور پلیس راهور که جان خود را در خطر دیده، روی کاپوت می‌پرد. راننده خودرو هم بدون توجه به وضعیت مأمور پلیس به حرکت ادامه می‌دهد. پس از طی مسافتی مأموران پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مرد راننده کردند و خوشبختانه افسر پلیس هیچ صدمه‌ای ندیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: درحال حاضر متهم تحویل اداره آگاهی شده و تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مرد مداخله جو دچار مشکلات اعصاب و روان بوده و تحت درمان قرار داشته است.

سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی به نام پلیس مقتدر امین مردم گفت: نیروی انتظامی همواره باید همواره مظهر اقتدار، نظم و مهربانی باشد و این به این معنی است که پلیس درعین توان انجام کار صاحب مشروعیت و مقبولیت لازم برای انجام آن کار از سوی جامعه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مشکل اعصاب و روان داشته ولی رانندگی میکرده؟؟؟ تو چه دیوونه خونه‌ای داریم زندگی میکنیم ما ...
راهزنان قانونی با توهین و فحاشی مردم را جریمه میکنن تا کسری بودجه دولت در خزانه جبران گردد.

هدف فقط درامدزایی ست نه جلوگیری از تصادفات و حفظ جان مردم.
فکر میکنم این راننده سمند دنبال دردسر میگرده






















خوشی دلشو زده؟
من فیلم را دیدم . واقعا خدا را شکر که مامور آسیب ندیده خیلی شانس آورده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر