بازدید 6633

ادامه فشارها به رونالدو برای اتهام تجاوز جنسی+عکس

کد خبر: ۸۳۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 06 October 2018

برند معتبر دنیای بازی تصویر کریستیانو رونالدو را از پوستر بازی پرطرفدار فوتبال فیفا ۱۹ حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از بلیچرریپورت، در شرایطی که بازگشایی پرونده مربوط به شکایت یک زن آمریکایی از کریستیانو رونالدو به اتهام تجاوز جنسی، در روزهای اخیر بسیار بحث برانگیز بوده شرکت معروف ساخت بازی های کامپیوتری ای ای اسپورتس EA Sports تصویر کریستیانو رونالدو را که پیش از این بر روی پوستر جدیدترین بازی معروف فوتبال ارائه شده توسط این شرکت به نام Fifa19 بود، از روی این پوستر حذف کرد.

در جدیدترین تصاویری که در وبسایت EA Sports از بازی فیفا منتشر شده برخلاف گذشته دیگر اثری از تصویر کریستیانو رونالدو مشاهده نمی شود. این اتفاق واکنش این شرکت به جنجال اخلاقی اخیر علیه کریستیانو رونالدو و موضعگیری علیه این ستاره دنیای فوتبال تلقی می شود. روزنامه اشپیگل آلمان هفته گذشته مصاحبه ای از یک زن آمریکایی ۳۴ ساله به نام کاترین مایورگا منتشر کرده بود که در آن زن از شکایت خود از رونالدو بخاطر تجاوز به وی در سال ۲۰۰۹ خبر داده بود. این در حالی است که کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر به این اخبار واکنش نشان داده و آنها را ساختگی خوانده است. جزئیات این خبر را می توانید در اینجا ببینید.

ای ای اسپورتس جدیدترین نام شناخته شده و نزدیک به دنیای فوتبال است که به این اتفاق واکنش نشان می دهد. این در حالی است که در روزهای اخیر باشگاه یوونتوس و فدراسیون فوتبال پرتغال با رد چنین اتهاماتی علیه رونالدو، حمایت کامل خود از برنده ۵ دوره توپ طلای جهان را اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی