بازدید 4322

برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در مدارس ابتدایی

کد خبر: ۸۳۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 04 October 2018

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تقویت هسته‌های مشاوره خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در مدارس ابتدایی دوره دوم برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی با اشاره به برنامه‌های جدید این معاونت در راستای تقویت شادی و نشاط در مدارس اظهار کرد: امسال هسته‌های مشاوره را تقویت می‌کنیم و مدارس برنامه‌ریزی‌ خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برای ایجاد شادی و امید در فضای عمومی مدارس نیز تلاش می‌کنیم و تمام فعالیت‌های تربیتی خود را با رویکرد مدرسه محوری طراحی و اجرا کرده و برنامه‌ها را به کف مدرسه می‌بریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از ظرفیت تشکل‌ها و مشارکت دانش آموزان استفاده می‌کنیم گفت: فعال کردن شوراهای مدرسه، مجلس دانش آموزی، تئاتر مدرسه‌ای و سرود همگانی در دستور کار است.

کاظمی ادامه داد: کارویژه‌هایی نیز داریم و نمایشگاه‌های حجاب و عفاف را برای دوره دوم ابتدایی طراحی کرده‌ایم. این نمایشگاه‌ها دارای محتوای مشخص هستند که در قالب روزنامه دیواری ارائه می‌شوند. ۲۵ روزنامه‌نگاری آماده شده و هر هفته یک مورد در مدرسه نصب و در پایان سال در قالب یک نمایشگاه گردآوری می‌شود. این روزنامه دیواری‌ها داستان، شعر، الگو و پیام دارند و دانش آموزان را با جلوه‌های حجاب و عفاف آشنا می‌کند. مدرسه مسابقه‌ای از محتوای روزنامه هم برگزار و به برندگان جوایزی اهداء می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این محتوای صوتی و تصویری فوق‌العاده جذابی نیز آماده کردیم که می‌توانند در کلاس پخش و همخوانی کنند. این مجموعه دارای موسیقی‌های بسیار جذاب است که فضای مدرسه را شاداب می‌کند. دستورالعمل این طرح به استان‌ها ارسال شده و از مهر ماه جاری اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ما پوسترهایی را برای ۱۵۰۰ مدرسه چاپ کردیم اما ادامه کار را به خود استان‌ها واگذار کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری