بازدید 1699

برنامه صندوق رفاه برای مدیریت اموال راکد دانشگاه‌ها

کد خبر: ۸۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 03 October 2018

مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از برنامه این صندوق برای مدیریت اموال راکد دانشگاه‌ها و درآمدزایی در راستای تقویت اقتصاد آموزش عالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس ذوالفقار یزدانمهر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس مفاد ماده 63 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها، موسسه‌ها، دستگاه‌های وابسته و تابعه اجازه دارند به منظور افزایش منابع صندوق رفاه دانشجویان از محل فروش امکانات و اموال قابل واگذاری اقدام نمایند و به همین منظور این صندوق در نظر دارد نسبت به تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت علوم، صندوق رفاه و دبیران مناطق 10 گانه کشور و زیرساخت‌های اجرایی طرح فوق را فراهم کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی منابع در اختیار صندوق و در راستای خدمت‌رسانی به دانشجویان و دانشگاه‌ها هزینه خواهد شد و بطور قطع دانشگاه‌هایی که در اجرای این طرح صندوق رفاه را کمک کنند، به صورت ویژه از منابع حاصل نیز بهره‌مند خواهند شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان همچنین از امکان‌سنجی ایجاد کارگزاری بیمه دانشگاهیان خبر داد و گفت: به منظور استفاده حداکثری از خدمات بیمه برای جامعه دانشگاهی (اعم از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی و...) مقرر است با هم‌افزایی وزارت متبوع، صندوق رفاه و دانشگاه‌ها امکان ایجاد کارگزاری بیمه دانشگاهیان صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی