بازدید 3208

سرمربی السد:پرسپولیس جنگنده کشتی می گرفت

کد خبر: ۸۳۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 03 October 2018

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر گفت که بازیکنان پرسپولیس به جای فوتبال، کشتی می‌گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، مانوئل فریرا سرمربی 73 ساله در نشست خبری پس از پایان بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های السد قطر و پرسپولیس که سه‌شنبه شب با شکست یک بر صفر السد در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه پایان یافت گفت: بازی سنگینی برابر تیمی خوب داشتیم. ما از فرصت پیروزی در خانه برخوردار بودیم. تیم السد باید به آینده خود ایمان داشته باشد تا به هدف صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. الان یک فکر داریم و آن هم پیروزی دربازی برگشت برابر پرسپولیس در تهران است. فقط این نتیجه می‌تواند به ما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

فریرا اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار سرسختی است. آنها کشتی بازی می‌کردند و این دیگر فوتبال نیست. زمان را در 2 نیمه بازی تلف می‌کردند. در طول بازی خیلی جنگیدیم اما الان دیگر انتخابی نداریم و باید در بازی برگشت پیروز شویم و می‌خواهیم شانس صعود را حفظ کنیم. سعد الدوسری به دلیل دریافت کارت زرد دوم در بازی برگشت غایب خواهد بود. مشعل برشم هم یک ماه به دلیل مصدومیت زانو نمی‌توانست بازی کند. حمزه صنهاجی تنها مهاجم ما روی نیمکت‌ بود.

سرمربی السد درباره بازی برگشت برابر پرسپولیس که اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا برابر 100هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی باید به میدان برویم. پرسپولیس مزیت بسیاری نسبت به السد به خاطر پیروزی در دوحه دارد. آنها قدرت بدنی بسیار خوبی دارند اما اطمینان دارم که می‌توانیم به نتیجه خوبی دست یابیم. همچنان شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داریم. می‌توانیم در تهران نتیجه را به سود خودمان بازگردانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار